تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس عامل تداوم انقلاب اسلامی است/ برگزاری یک هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1398/02/31 شناسه خبر: 1488167

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی تداوم نداشت چراکه دفاع مقدس به عنوان یک سند رسمی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرده و زمینه صدور پیام انقلاب اسلامی را فراهم آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، احیا محمـد امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس و نیز سالروز فتح خرمشهر یکی از مقاطع سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، گفت: اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی ادامه تداوم نداشت چراکه دفاع مقدس به عنوان یک سند رسمی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد و زمینه صدور پیام انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه هزار و 150 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سراسر استان از یکم تا چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد که از مهمترین آن‌ها می توان به برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان اشاره کرد.

امیری با اشاره به نقش تاثیر گذار و بی بدیل رسانه در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش رسانه در دفاع مقدس عنوان نخستین روز از برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه، تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، گلباران مزار شهدا با حضور نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری همایش طلاب در حوزه امام خمینی (ره) و امام صادق (ع) شهرستان بجنورد خبر داد و افزود: در این ایام،  از 36 عنوان کتاب چاپ شده سال 97 در حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی افزود: در ساعت یازده روز سوم خرداد، صدای مارش عملیات الی بیت المقدس از بلندگوهای خیابان شهر بجنورد به صدا در خواهد آمد.

امیری در پایان با اشاره به اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی جهت ساخت باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال 99 در مرکز خراسان شمالی، گفت: در سفر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به خراسان شمالی ، مبلغ 6 میلیارد تومان از محل کمک های استانداری خراسان شمالی  و 4 میلیارد تومان از منابع ملی جهت اتمام 62 درصد باقیمانده این پروژه تصویب شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس عامل تداوم انقلاب اسلامی است/ برگزاری یک هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..