تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل فراری پس از ۹ ماه فرار در میرجاوه به دام افتاد

قاتل فراری پس از ۹ ماه فرار در میرجاوه به دام افتادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه مردی جوان و مجروح شدن ۷ سرنشین یک دستگاه وانت تویوتا در ۲۵ مرداد سال گذشته در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان میرجاوه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی سابقه دار در پی اختلافات قبلی با مقتول به همراه سه تن از دوستانش با یک قبضه اسلحه ساچمه زن به سمت خودرو تیراندازی کرده است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص دستگیری این مجرم فراری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بدست آمد و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل با هدف انتقام جویی در پی اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ف

عامل جنایت مسلحانه  پس از ۹ ماه فرار به دام پلیس افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل فراری پس از ۹ ماه فرار در میرجاوه به دام افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..