تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایشگاه «هوش مصنوعی» در فیس‌بوک

۸۶۶۲۵۱

۴۰۱ 

فیس‌بوک به تازگی در حال انجام کار‌های جدید در آزمایشگاه هوش مصنوعی خود است.

خبرگزاری فارس: فیس‌بوک به تازگی در حال انجام کارهای جدید در آزمایشگاه هوش مصنوعی خود است.

روز گذشته فیس‌بوک جزئیات بیشتری از پروژه‌های خود که توسط محققان «هوش مصنوعی» این شرکت در شهر منلو پارک کالیفرنیا در حال انجام است، منتشر کرد.

در حال حاضر فیس‌‌بوک دارای یک تیم تخصصی از محققان هوش مصنوعی است که ربات‌ها را آزمایش می‌کنند و هدف آنها این است که ربات‌ها بتوانند محیط‌های غیر قابل پیش بینی را هدایت کنند.

فیس‌بوک اغلب به عنوان یک شرکت رباتیک در نظر گرفته نمی‌شود، اما قصد دارد در آزمایشگاه هوش مصنوعی خود بهره‌وری از ربات‌ها را افزایش دهد.

ربات موسوم به «hexapod» یکی از ربات‌های فیس‌بوک است که با داشتن 6 پا مانند عنکبوت راه می‌رود.

آزمایشگاه «هوش مصنوعی» در فیس‌بوک

ربات‌های موجود در آزمایشگاه هوش مصنوعی فیس‌بوک با کمک روش‌های خود نظارتی بر مبنای «الگوریتم تقویت یادگیری» فعالیت می‌کنند تا هوشمندتر شوند.

این شرکت روز دوشنبه نگاهی دقیق به برخی از پروژه‌های انجام شده توسط محققان هوش مصنوعی خود در منلو پارک کالیفرنیا انداخت و اعلام کرد، بسلری از پروژه‌ها برای ساخت ربات بسیار دقیق هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایشگاه «هوش مصنوعی» در فیس‌بوک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..