تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجیدی، رحمتی را با خاک یکسان کرد + عکس

فرهاد مجیدی در دیدار با العین امارات دستوری بسیار عجیب به مهدی رحمتی داد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز:  شب گذشته استقلال تهران در امارات به مصاف العین رفت. در بین دو نیمۀ این دیدار فرهاد مجیدی حرکتی جالب را انجام داد و در اقدامی غیر منتظره به مهدی رحمتی که روی نیمکت قرار داشت دستور داد تا با مدد جباری، تدارکات این تیم به تمرین شوت‌زنی بپردازد و اجازۀ حضور در رختکن را به کاپیتان تیمش نداد.

فرهاد مجیدی مجیدی، رحمتی را با خاک یکسان کرد


مجیدی با این حرکت کاملاً رحمتی را زیر سوال برد و به نوعی او را با خاک یکسان کرد. احتمالاً سرمربی جوان استقلال حضور کاپیتان این تیم را در رختکن و در جمع شاگردانش مناسب ندانسته است و به همین جهت از حضور این بازیکن باسابقه در بین دو نیمه دیدار با العین ممانعت به عمل آورد.

فرهاد مجیدی مجیدی، رحمتی را با خاک یکسان کرد


استقلال در نهایت این دیدار را با نتیجۀ ۲ بر ۱ به سود خود خاتمه داد تا با پیروزی به کارش در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجیدی، رحمتی را با خاک یکسان کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..