تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه

۸۶۵۵۹۹

۱۴۹۱ 

از وسط یک برکه بزرگ در لیمبورگ، بلژیک یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عبور می‌کند. این مسیر بتنی ۲۱۲ متری زیر سطح آب ساخته شده و آنقدر پایین است که دوچرخه سواران سطح آب را می‌بینند.

برترین‌ها: از وسط یک برکه بزرگ در لیمبورگ، بلژیک یک مسیر ویژه دوچرخه سواری عبور می‌کند. این مسیر بتنی ۲۱۲ متری زیر سطح آب ساخته شده و آنقدر پایین است که دوچرخه سواران سطح آب را می‌بینند. دو دیوار ۱.۵ متری هم دو طرف آن وجود دارد که مانع ورود آب به این بخش می‌شوند، اما دوزیستان و آبزیان از طریق تونل‌های زیرزمینی که زیر این مسیر وجود دارند، می‌توانند آزادانه بین دو بخش برکه حرکت کنند.

تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه


از زمان افتتاح این خط دوچرخه در سال ۲۰۱۶، صد‌ها هزار نفر از گردشگران و مردم محلی در آن دوچرخه سواری کرده اند.

تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه


هدف این پروژه جذب گردشگر به لیمبورگ است که در حال حاضر بهشت دوچرخه سواران بلژیک است. حدود بیست و پنج سال پیش، لیمبورگ شبکه‌ای متقاطع از مسیر‌های دوچرخه سواری را ساخت و مسیر دوچرخه سواری در آب یکی از تقاطع‌هایی است که دو شبکه دوچرخه سواری را به هم وصل می‌کند.

تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه

منبع: amusingplanet




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه هیجان انگیز دوچرخه سواری در یک برکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..