تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهدای پژوهشگاه

دیدار وحید یزدانیان رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهدای پژوهشگاهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید یزدانیان رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعاتدر  آغازین رزوهای فعالیت خود  در این پژوهشگاه به دیدار خانواده شهدای این پژوهشگاه رفت.

در این دیدار که دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار شد، از مقام شامخ شهدای بزرگوار پژوهشگاه تقدیر و تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه ریاست پژوهشگاه با حضور در منزل شهیدان علی حیدر اتابکی و مهندس مهدی اژدری، با خانواده این شهدا دیدار کردند.

دکتر یزدانیان در این دیدار دوستانه، ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ، خانواده شهدا را باعث افتخار دانستند و لوح یادبودی به خانواده های ایشان تقدیم نمودند.

دیدار وحید یزدانیان رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهدای پژوهشگاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهدای پژوهشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..