تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت مکالمات بین‌الملل ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرد

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد به‌دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت مکالمات بین‌الملل از مقصد ایران به سایر کشورها درمقایسه‌با سال گذشته بین ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرد.

حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات، از افزایش ۲ تا ۲.۵ برابری قیمت تماس تلفنی از ایران به سایر کشورها خبر داد و دلیل آن را محاسبه‌ی هزینه به‌صورت ارزی عنوان کرد. به‌گفته‌ی وی، قیمت مکالمات تابعی از قیمت ارز است و زمانی‌که مکالمه از کشور ما به‌سمت کشورهای خارج حرکت می‌کند، هزینه‌ی آن به‌صورت ارزی محاسبه می‌شود. فتاحی درادامه افزود بابت ترافیک مکالمات صادره از کشور به‌سمت اپراتورها و کریرهای بین‌المللی که ترافیک را از ما تحویل می‌گیرند، باید هزینه‌ی ارزی پرداخت شود. وی دراین‌باره گفت:

چون‌به ازای هر یک دقیقه ترافیک مکالمه، باید هزینه‌ی ارزی بپردازیم، زمانی‌که نرخ ارز افزایش می‌یابد، ما نیز مجبور خواهیم شد قیمت مکالمات را افزایش دهیم. نرخ مکالمات تقریبا در تمامی سطح‌بندی‌های کشورها تغییر پیدا کرده و در دو مقصد نیز که قیمت مکالمات در سطوح قبلی متناسب نبود، در سطح‌بندی جدید تغییر یافته است. طبق برآورد ما، نرخ مکالمات با همه‌ی کشورها در سطوح مختلف درمقایسه‌با قبل، حدود ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

معاون وزیر ارتباطات درپایان اضافه کرد به مکالمات بین‌الملل ارز دولتی و نیمایی تعلق نمی‌گیرد؛ به‌همین‌دلیل، شرکت ارتباطات زیرساخت مجبور است که از ارز آزاد استفاده کند. همچنین تغییر نرخ مکالمات بین‌الملل به‌وسیله‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت، با اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت مکالمات بین‌الملل ۲ تا ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..