تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مسابقه هواوی و زومیت شرکت کنید و برنده ۳ دستگاه P30 شوید!

با شرکت در مسابقه‌ی مشترک هواوی و زومیت شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه Huawei P30 Pro، دو دستگاه P30 Lite و ۸ دستگاه لوازم جانبی هواوی امتحان کنید.

زومیت و هواوی مسابقه‌ای با هدف آشنایی بیشتر کاربران زومیت با محصولات خانواده‌ی P30 هواوی ترتیب داده‌اند که شرکت در آن برای عموم آزاد است. 

این مسابقه یک ماه به طول می‌انجامد و در طول مسابقه هر هفته یک ویدئو از ویژگی‌های پی‌ ۳۰ پرو، پرچم‌دار متفاوت هواوی منتشر می‌شود. برای شرکت در مسابقه تنها کافی است دیدگاه خود را درباره‌ی هر ویدئیا قابلیت مربوط‌به آن در بخش نظرات همین پست ارسال کنید. به همین سادگی!

قوانین و مقررات مسابقه: جوایز مسابقه ۱ دستگاه گوشی پرچم‌دار هواوی پی‌ ۳۰ پرو، ۲ دستگاه گوشی پی ۳۰ لایت و ۴ دستگاه دستبند هوشمند Band A1 و ۴ دستگاه اسپیکر بلوتوث هواوی است. تنها کاربران ثبت‌نام شده در زومیت می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. کاربران به ازای هر کامنت در مسابقه یک شانس در قرعه‌کشی خواهد داشت. شرکت‌کنندگان برای افزایش امتیاز می‌توانند، درباره‌ی ویدیوهای بیشتر نظر ارسال کنند تا به ازای هر نظر یک شانس بیشتر داشته باشند. شرکت‌کنندگان حداکثر ۴ نظر می‌توانند ارسال کنند که هر کدام باید مربوط‌به یکی از چهار ویدئو مسابقه باشد. هر هفته ویدیویی جدید درباره‌ی قابلیت‌های گوشی‌ پرچم‌دار Huawei P30 Pro به همین پست اضافه می‌شود و پس از آن شرکت‌کنندگان می‌توانند نظر مربوط‌به آن ویدئو را در بخش نظرات ارسال کنند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش دهند. شرکت‌کنندگان باید نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را در سایت وارد کنند. در صورت برنده شدن در مسابقه کارت شناسایی معتبر از برندگان درخواست خواهد شد. کاربران قدیمی زومیت نیز ازطریق صفحه‌ی ویرایش پروفایل می‌توانند پروفایل خود را تکمیل کنند. شماره موبایل نیز صرفا برای برقراری تماس با شما در صورت برنده شدن در مسابقه بکار گرفته خواهد شد. صرف‌نظر از محتوا و کیفیت نظرات کاربران، همه‌ی افرادی که در این پست نظر خود را درباره‌ی P30 Pro ارسال می‌کنند در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. افرادی که برای هر ۴ ویدئو قابلیت‌های P30 Pro نظر ارسال می‌کنند شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقه خواهند داشت. یک دستگاه P30 Pro و یک دستگاه P30 Lite به همراه ۴ دستگاه دستبند هوشمند Band A1 و ۴ دستگاه اسپیکر بلوتوث هواوی به‌صورت قرعه‌کشی بین افرادی که با نظر دادن به این پست در مسابقه شرکت‌کرده‌اند، اهدا می‌شود. یک دستگاه P30 Lite نیز بین نظرات منتخب قرعه‌کشی می‌شود. نظرات منتخب توسط تیم تحریریه زومیت انتخاب می‌شوند و این افراد اگر جزو برندگان قرعه‌کشی عمومی که در بالا توضیح داده شد، نباشند در قرعه‌کشی یک دستگاه P30 Lite شرکت داده می‌شوند. قرعه‌کشی پس از اتمام مسابقات، به‌صورت زنده و با حضور نماینده‌ی شرکت هواوی در کانال اینستاگرام زومیت پخش می‌شود و زمان آن ازطریق سایت و کانال‌ اینستاگرام زومیت و اینستاگرام هواوی اطلاع‌رسانی خواهد شد. هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی P30 Pro درکنار بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند پردازنده‌ی قدرتمند و طراحی جذاب و شارژدهی طولانی، مانند نسل گذشته، با محوریت دوربین عکاسی توسعه یافته است. درحقیقت، دوربین پی ۳۰ پرو با تمرکز بر «قابلیت‌های عکاسی شب، بُرد‌، عرض، عمق و البته فیلم‌برداری حرفه‌ای»، دیدگاه هواوی از آینده‌ی عکاسی موبایل را به‌تصویر می‌کشد. دوربین پی ۳۰ پرو از یک ماژول چهارگانه‌ تشکیل شده تا ثبت تمام سناریوهای ممکن را آسان‌تر از همیشه کند. ماژول‌های یادشده به‌ترتیب ۲۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۴۰ مگاپیکسلی اصلی با لنز واید و ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو هستند. درکنار برآمدگی دوربین نیز به‌ترتیب فلش LED دوگانه و حسگر سه‌بعدی ToF‌ برای تشخیص عمق، تعبیه شده‌اند.

ثبت دوردست‌ها با زوم اپتیکال ۵ و هیبریدی ۱۰ برابری

هواوی از حسگر بزرگ و ۴۰ مگاپیکسلی سونی موسوم به SuperSensing برای ثبت تصویر استفاده می‌کند؛ این حسگر ۱۲۵ درصد بزرگ‌تر از سنسورهای دیگر پرچمداران بازار است و سازنده از فیلتری با آرایه‌های RYYB برای جذب نور بیشتر در آن بهره گرفته است. عکس‌های اولتراوید هر روز در حال محبوب‌تر شدن هستند ازاین‌رو هواوی با ترکیب لنز اولتراواید ۱۶ میلی‌متری و حسگری ۲۰ مگاپیکسلی عکاسی از ساختمان‌ها و مناظر را ساده‌تر از گذشته کرده است. هواوی با ایده‌ی ناب استفاده از دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی، بزرگ‌نمایی ۵ برابری اپتیکال را ممکن کرده است. نور پس از بازتاب ۹۰ درجه‌ای از اجزای لنز ۵ تکه و ۱۲۵ میلی‌متری دوربین که در راستای عرضی قرار گرفته‌اند عبور و به حسگر ۸ مگاپیکسلی می‌رسد. هواوی همچنین بزرگ‌نمایی هیبریدی ۱۰ و دیجیتال ۵۰ برابری را نیز به کاربر ارائه می‌دهد.

مسابقه هواوی و زومیت مسابقه هواوی و زومیت

عده‌ای پی ۳۰ پرو را پادشاه عکاسی شب در دنیای موبایل می‌دانند؛‌ حسگر بزرگ، ترکیب هوشمندانه‌ی فریم‌هایی با نوردهی متفاوت، آرایه‌ی فیلتر متفاوت، دیافراگم باز و لرزشگیر اپتیکال درکنار پردازنده‌ی قدرتمند برای پردازش‌های تصویر رسیدن به چنین جایگاهی را ممکن کرده است. ضبط ویدئوهای 4K درکنار ویدئوهای صحنه‌ی آهسته نیز برای علاقه‌مندان به فیلم‌برداری تدارک دیده شده است. کرین ۹۸۰ تراشه‌ی پرچم‌دار هواوی درمقایسه‌با نسل گذشته ۷۵ درصد بهبود عملکرد یا ۵۸ درصد بهبود بهره‌وری انرژی را به‌ارمغان می‌آورد؛ درحالی‌که بهبود عملکرد و بهره‌وری واحد پردازش گرافیکی آن به‌ترتیب به ۴۶ و ۱۷۸ درصد می‌رسد. هواوی از فایل‌سیستم جدیدی با نام EROFS در نسخه‌ی ۹.۱ رابط کاربری EMUI بهره گرفته که ۱۰ درصد سرعت اجرای اپ‌ها و سرعت خواندن تصادفی را نیز تا سه‌برابر بیشتر از نمونه‌های پیشین افزایش داده است.

پی ۳۰ پرو؛ ترکیب شارژدهی فوق‌العاده و سخت‌افزار قدرتمند

گوشی هواوی پی ۳۰ پرو در سه مدل با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده است و برای میزان حافظه‌ی رم نیز دو انتخاب ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس است.  پی ۳۰ پرو در پنج رنگ مشکی، نارنجی، سفید مرواریدی، Aurora و Breathing Crystal عرضه می‌شود که سه رنگ آخر، از نوع گرادیانی هستند و در زوایای مختلف، طیفی از رنگ‌ها را به‌نمایش می‌گذارند. پوشش رنگی خانواده‌ی پی ۳۰ از ۹ لایه‌ی نانواپتیکال با ضخامتی معادل یک‌صدم یک برگه‌ی کاغذ تشکیل شده‌اند. پی ۳۰ پرو با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۴۰ واتی خود تمام روز همراه شما خواهد بود.

هواوی پی ۳۰ پرو / Huawei P30 Pro

 پی ۳۰ پرو به‌مدد حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و بریدگی قطره‌ای و لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر، بیش از گذشته، کاربر را درون محتوای بصری غوطه‌ور می‌سازد. علاوه‌بر محافظ نمایشگر، پنل شیشه‌ای پشت پی ۳۰ پرو نیز از دو سمت خمیدگی دارد تا بدین‌ترتیب، گوشی ساختاری متقارن داشته باشد. چینی‌ها با کنارگذاشتن حسگر اثرانگشت خازنی، نسل جدید خانواده‌ی پی ۳۰ را با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر روانه‌ی بازار کرده‌اند. برای استفاده از حسگر اثرانگشت، به روشن‌کردن نمایشگر نیازی نیست. حسگر پی ۳۰ پرو تا ۳۰ درصد سریع‌تر از نمونه‌ی به‌کاررفته در میت ۲۰ پرو عمل می‌کند.

شروع مسابقه 

هر هفته یک ویدئو در خصوص ویژگی‌های مختلف پی ۳۰ پرو در این بخش منتشر می‌شود. شما کاربران گرامی زومیت می‌‌توانید با مراجعه هفتگی و تماشای ویدئو‌های جدید، نقطه نظر خود را درباره‌ی موارد مطرح شده در ویدئو و در بخش دیدگاه‌های انتهای همین صفحه مطرح کنید تا شانس برنده شدن خود در قرعه‌کشی را افزایش دهید. 

عکاسی در شب و لرزش‌گیر

هواوی طی سال‌های گذشته تلاش زیادی برای بهبود عملکرد محصولات خود در شرایط نوری تاریک کرده است و پی ۳۰ نیز به‌عنوان پرچم‌دار فعلی این برند، خود را لایق لقب سلطان عکاسی در شب در دنیای گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کند. عملکرد عالی پی ۳۰ پرو در این بخش به‌لطف حسگر بزرگ‌تر نسبت به رقبا، سیستم‌ لرزش‌گیر توانمند و الگوریتم تصویربرداری بالغ این گوشی به ارمغان آمده است.

  تلاش خوبی بود

تلاش خوبی کردی، اما فعلا برای دیدن این متن زوده، وقتش که برسه قفل این بخش برداشته می‌شه و همه با هم یک پله به بردن جایزه نزدیک می‌شیم. امیدوارم شما یکی از برنده‌های این مسابقه باشید.

  یکم دیگه تحمل کن

یکم زود برای دیدن این بخش اومدی، پیشاپیش از صبوریت ممنونیم. منتظر به‌روزرسانی این صفحه باش و خیلی عجله نکن.

  به‌زودی می‌بینی

ممنون که تو این مسابقه شرکت کردی اما نمی‌تونیم زودتر از موعد متن و ویدئوی این بخش رو بهت نشون بدیم. امیداورم شما هم یکی از برنده‌ها باشی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مسابقه هواوی و زومیت شرکت کنید و برنده ۳ دستگاه P30 شوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..