تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ پیش‌نمایش مرورگر اج ویژه سیستم‌عامل مک منتشر شد

با انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش مرورگر مایکروسافت اج مخصوص سیستم‌عامل مک، کاربران نسخه‌ی macOS 10.12 و بالاتر می‌توانند آن را دانلود کنند. 

اواسط اردیبهشت‌، گفته شد  براساس آخرین اخبار، کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند نسخه‌ی پیش‌نمایش مرورگر اج را دانلود کنند. پیش‌تر در کنفرانس بیلد مایکروسافت، اخباری درباره‌ی نسخه‌ی مک مرورگر اج منتشر شده بود. براساس اعلام شرکت، سیستم‌عامل macOS 10.12 و بالاتر از مرورگر اج پشتیبانی می‌کند. 

مقاله‌های مرتبط:

مایکروسافت در‌حال‌توسعه‌ی میان‌برهایی برای کیبورد مک و اضافه‌کردن Touch Bar با قابلیت‌هایی همچون کنترل اسلایدر و توانایی تغییر زبانه‌ها از تاچ‌بار است. در نسخه‌ی اج مخصوص سیستم‌عامل مک، زبانه‌ها با لبه‌های گرد دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت و مایکروسافت در نظر دارد همین رابط کاربری را به نسخه‌ی ویندوز نیز منتقل کند. 

همچنین، مایکروسافت برای حفظ حریم خصوصی کنترل‌هایی در اج کرومیوم معرفی کرد و قابلیت‌های جدیدی برای جمع‌آوری تصاویر، متن و یادداشت‌های عمومی از وب رونمایی کرد. ویژگی‌های جدید در نسخه‌ی مک یا ویندوز اج دردسترس نیستند. انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی این قابلیت‌ها آزمایش و منتشر شوند. کاربران می‌‌توانند نسخه‌ی پیش‌نمایش اج ویژه سیستم‌عامل مک را از وب‌سایت اج مایکروسافت دانلود کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ پیش‌نمایش مرورگر اج ویژه سیستم‌عامل مک منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..