تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف السد قطر رفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید، اما از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند و حذف شد.

مهدی ترابی و علی علیپور ۲ گل پرسپولیس را مقابل نماینده قطر به ثمر رساندند، اما خبر بد برای هواداران پرسپولیس آن بود که بیرانوند در همان دقایق نخست نیمه اول مصدوم شد، اما با درد در بازی ماند و تا آخر بازی کرد تا یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش لقب بگیرد. او در طول ۹۰ دقیقه عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی را از بازیکنان تیم قطری گرفت.

بیرانوند پس از پایان بازی با رسانه‌ها صحبت نکرد، اما تایید کرد در پایش احساس درد می‌کند و باید MRI بگیرد، البته مصدومیت بیرانوند جدی نیست و فقط برای اطمینان قرار است MRI بگیرد و مقابل سپاهان اصفهان با صلاحدید کادرفنی بازی خواهد کرد. بیرو در ۳ سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.

دیدار شاگردان برانکو و امیرقلعه نویی، ۸ خرداد ۱۳۹۸ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..