تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت دلار سه شنبه 31 اردیبهشت

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۵۳ تومان تعیین شد.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

آخرین قیمت دلار سه شنبه 31 اردیبهشت
برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۳ هزار و ۳۵۳ تومان و ۶ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۹۰۷ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۹۹۷ تومان و ۸ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت دلار نسبت به روز‌های کاری قبل کاهش چشم گیری داشته و دلار از کانال ۱۴ هزار تومانی به کانال قیمتی ۱۳ هزار تومان وارد شده است. قیمت خرید یورو و پوند نیز نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت دلار سه شنبه 31 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..