تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت طلا سه شنبه 31 اردیبهشت

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۷۶ دلار و ۲ سنت رسید.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: در حالی که در گرماگرم تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین تقویت ارزش دلار موجب کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد پس از رسیدن به پایین‌ترین رقم بیش از ۲ هفته اخیر در جلسه قبل، امروز اندکی کاهش داشت.

آخرین قیمت طلا سه شنبه 31 اردیبهشت
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۷۶ دلار و ۲ سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز ۰.۱ درصد افت داشت و به ۱۲۷۶ دلار و ۱۰ سنت رسید.

بالا رفتن میزان سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا و تشدید تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین که موجب تقویت اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده موجب شد تا امروز قیمت فلز زرد در نزدیکی بالاترین رقم ۲ و نیم هفته اخیر باقی بماند.

نگرانی‌ها در مورد طولانی شدن جنگ تجاری میان آمریکا و چین و افزایش هزینه رویارویی تجاری بر بازار‌های مالی اثر منفی گذاشته است. به دنبال قرار گرفتن نام هوآوی در فهرست سیاه تجاری کاخ سفید که می‌تواند موجب شدت گرفتن جنگ تجاری شود، ارزش سهام در بازار‌های آسیایی امروز در نزدیکی پایین‌ترین رقم‌های ۴ ماه گذشته در نوسان بود.

از هفته گذشته که شرکت هوآوی در فهرست سیاه کاخ سفید قرار گرفته، چندین شرکت از جمله شرکت گوگل و شرکت‌های تولید کننده قطعات تلفن‌های همراه لومنتوم اقدام به توقف همکاری خود با این غول فن آوری چینی کرده اند.

دیگر عامل تشدید تنش‌های بین المللی، تهدید دونالد ترامپ علیه ایران بوده که گفته اگر تهران به منافع واشنگتن در خاورمیانه حمله کند با «نیروی عظیمی» مواجه خواهد شد. منابع دولتی گفته اند واشنگتن ظن قوی دارد که گروه‌های شبه نظامی مرتبط با ایران پشت حمله راکتی به منطقه سبز بغداد قرار داشته اند.

به گفته تحلیلگران، با توجه به جذاب شدن بازار دلار برای سرمایه گذاران، بازار طلا جذابیت خود را به عنوان محلی امن برای سرمایه گذاری در هنگام افزایش تنش‌های بین المللی از دست داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت طلا سه شنبه 31 اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..