تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آگهی مناقصه "خرید ۲۰&a

شرکت طلای زرشوران آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای "خرید ۲۰۰ تن سیانید سدیم قرصی با خلوص ۹۸ درصد" را به فراخوان گذاشت.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): متقاضیان جهت دریافت اسناد مربوطه، تا ۱۱ خرداد امسال سال جاری فرصت دارند تا با ارایه مدارک لازم، به آدرس استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر ۳۸ جاده سلیمان، روستای زرشوران شرکت طلای زرشوارن و همچنین تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک ۵ و ۷ مراجعه کنند.

متقاضیان پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۷ خرداد به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در آدرس‌های اعلام شده تحویل دهند.

زمان بازگشایی پاکت‌ها ۲۹ خرداد امسال ساعت ۱۴ اعلام شده است.

آگهی مناقصه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آگهی مناقصه "خرید ۲۰&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..