تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: کشورهای دیگر می‌خواهند بوسیله «جو بایدن» آمریکا را غارت کنند!

به گزارش نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی اش در «مونتورسویل» در پنسیلوانیا به انتقاد از جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ پرداخت.

وی در این خصوص گفت: او (بایدن) گفته است که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده است، زیرا سران خارجی به او زنگ زده و التماس کرده اند که این کار را انجام دهد. البته، کشورهای خارجی او را بیشتر دوست دارند. این چیزی است که آن‌ها می‌خواهند. چین بایدن را می‌خواهد که بتواند سالانه ۵۰۰ میلیارد دلار از آمریکا پول بدست بیاورد و حتی آمریکا را به غارت ببرد.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنرانی اش هم خطاب به جمعیت گفت: فراموش نکنید که بایدن شما را رها کرد. او شما را به خاطر یک ایالت دیگر رها کرد. با وجود اینکه بایدن گفته است که می‌خواهد جهان را نجات دهد، در واقع او می‌خواهد همه کشورها را نجات دهد به جز کشور ما.

روزنامه پولیتیکو در ماه مارس سال جاری میلادی در گزارشی اعلام کرد که سران خارجی به جو بایدن نزدیک شده و از او پرسیده اند که آیا قصد ورود به رقابت‌های انتخاباتی را دارد یا خیر. آن‌ها به جو بایدن گفته بودند که او می‌تواند اتحادهایی را که در دوره ریاست جمهوری ترامپ متزلزل شده است، بار دیگر احیا کند.

بایدن از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۷ به عنوان معاون باراک اوباما مشغول فعالیت بود. وی به مدت ۳۰ سال هم به عنوان نماینده ایالت دلاویر در سنای آمریکا حضور داشت. این در حالی است که او در پنسیلوانیا متولد شده است.

ایالت پنسیلوانیای آمریکا نقشی مهم در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایفا می‌کند. در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، ترامپ توانست اکثریت آرای این ایالت را بدست آورد. این در حالی است که نتایج نظرسنجی کوئینیپیاک که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد محبوبیت بایدن در پنسیلوانیا ۵۳ درصد و دونالد ترامپ ۴۲ درصد است.

از زمان ورود بایدن به عرصه رقابت‌های انتخابات، وی و ترامپ بارها یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار داده اند. رئیس‌جمهور آمریکا چندین بار جو بایدن را «جوی خواب آلود» خطاب کرده است. بایدن هم بارها ترامپ را یک انسان نژادپرست خوانده است. وی حتی روز گذشته اعلام کرد ترامپ این اقتصادی که در کشور دارد را از دولت اوباما و بایدن به ارث برده است. بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ شرکت کرد؛ اما خیلی زود از هر دو انتخابات کنار کشید.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: کشورهای دیگر می‌خواهند بوسیله «جو بایدن» آمریکا را غارت کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..