تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار رسن رفتنی شد

برانکو می‌گوید پرسپولیس بازیکن نمی‌خواهد. او قبلاً هم این حرف را زده بود. به هر حال برانکو بهتر از همه وضعیت تیمش را می‌داند.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، در این چند سال، برخلاف باشگاه استقلال، پرسپولیس هوشمندانه‌تر عمل کرده است. مدیریت درست روی قرارداد‌ها باعث شده این باشگاه تبدیل به باشگاه محبوب بازیکنان شود. حالا کار به جایی رسیده که خود بازیکنان در تیم می‌مانند. یکی از مسئولان باشگاه می‌گوید: «دلیلش را می‌دانید؟ به خاطر هواداران. وقتی در پرسپولیس باشید، در کانون توجهات هستید. هر جا می‌‎روید، پول می‌گیرید.

بشار رسن رفتنی شد

یک تبلیغ روی اینستاگرام‌تان می‌زنید، کلی پول عایدتان می‌شود. به رستوران، بوتیک و هر جا بروید، نیازی نیست پول بدهید، چون افتخار داده اید به آنجا رفته‌اید؛ بنابراین بازیکنان دوست دارند بمانند.» باشگاه به همین دلیل در فصول گذشته کمتر با مشکل جدایی بازیکنان روبه‌رو بوده است. هر بازیکنی هم رفته، باشگاه نشان داده به او وابسته نبوده است؛ از طارمی بگیرید تا رضائیان و امیری. قرارداد‌ها هم به شکلی بسته شده که پرسپولیس مشکلی ندارد.

همین حالا اکثر بازیکنان قرارداد دارند. آن‌ها هم که ندارند، جایی نمی‌روند و می‌مانند. شرایط طوری است که برانکو دوباره گفته به بازیکنی نیاز ندارند. با این حال از داخل باشگاه خبر می‌رسد احتمالاً پرسپولیس در نقل و انتقالات چند بازیکن جذب می‌کند. دلیل آن هم کاملاً مشخص است. چند بازیکن تیم در راه رفتن هستند. عالیشاه یکی از آنهاست. درباره بشار رسن هم بحث زیاد است. با وجود آن‌که مدیریت باشگاه پرسپولیس گفته این بازیکن قرارداد دارد و جایی نمی‌‎‌رود، خبر‌های موثق حکایت از آن دارد که زمینه کم‌کم برای جدایی این بازیکن از جمع قرمز‌ها مهیا می‌شود. باشگاه حاضر نیست پولی را که بشار می‌خواهد بدهد. دو طرف همچنان درگیر مذاکره هستند. منابع خبری می‌گویند نه برانکو و نه عرب حاضر نیستند در چنین شرایطی بشار را حفظ کنند. منتهی بعضی از هواداران فشار را روی مدیریت باشگاه گذاشته‌اند تا هر طور شده او را حفظ کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار رسن رفتنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..