تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره تراکتورسازی رفتنی شد

بازیکن همه کاره تراکتوری‌ها بعد از دو سال گذراندن خدمت مقدس سربازی در تبریز در پستی اینستاگرامی از طرفداران این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی اولین بازیکن سرشناس تراکتورسازی بود که با انتشار پستی دو پهلو قصه خداحافظی از تراکتورسازی را استارت زد تا این بار نوبت به سربازان سرشناس این تیم برسد که با انتشار پست‌هایی مشابه بعد از درد دل با هواداران از آن‌ها خداحافظی کنند. دانیال اسماعیلی فر یکی از این سرباز‌ها بود که بعد از یک فصل رویایی با تراکتورسازی دقایقی پیش از اتمام خدمت مقدس سربازی و وداع با تیم محبوب آذربایجان خبر داد. ستاره تراکتورسازی رفتنی شد
دانیال اسماعیلی فر که در فصل جاری با درخشش در پست‌های متفاوت به آچار فرانسه مربیان پرتعداد تراکتورسازی تبدیل شد در متنی عاطفی با اشاره به اتفاقات تلخ رخ داده در طول فصل از طرفداران و مردم تبریز خداحافظی کرد. در این متن آمده است:

به نام حضرت دوست؛ هواداران پرشور و دوست داشتنی تراختور یک سال و نیم با تمام عشق و علاقه و وجدان راحت افتخار خدمت به پیراهن سرخ تیم تان را داشتم. از روزی که سرباز این شهر شدم با توجه به محبت شما مردم عزیز با جان و دل برای تان بازی کردم. اکنون زمان سخت خداحافظی رسیده است. دل کندن از شما کار آسانی نیست، ولی زندگی باز هم ادامه دارد تا قیامت محبتی که در حقم نشان دادید را فراموش نخواهم کرد. ضمن تشکر از هواداران از مدیریت باشگاه به خصوص مهندس زنوزی و مدیران قبلی و تمامی زحمت کشان تیم تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم کاستی‌ها را به بزرگی خود ببخشید و از این که شرایط قهرمانی تیم در هفته‌های آخر برهم خورد، ما را ببخشید. ولی برای شما پرشور‌ها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم شما هم مرا به عنوان برادر و رفیق و دوست خود فراموش نکنید و حلالم کنید. با تمامی وجود دوست تان دارم و فارغ از کم لطفی‌ها و مشکلات همیشه قدردان مردم آذربایجان و حمیات و محبت‌های تان خواهم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره تراکتورسازی رفتنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..