تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی برگشت استقلال و العین 30 اردیبهشت + خلاصه بازی

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، استقلال و العین در دیداری تشریفاتی در ورزشگاه بن زاید به مصاف یکدیگر می روند تا تکلیف تیم های سوم و چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. هر چند این دیدار هیچ تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد اما استقلالی ها و البته مجیدی انگیزه زیادی دارند تا فصل را با یک برد به اتمام برسانند.

روز ششم لیگ قهرمانان آسیا 2019 / دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 1398 / ساعت 22:30
ورزشگاه هزاع بن زاید / تماشاگر نزدیک به 2هزار نفر
داور اول: ا کو هیونگ جین؛ کمک ها؛ یون کوانگ یول و پارک سانگ جون

نتیجه بازی برگشت استقلال و العین 30 اردیبهشت + خلاصه بازی

ترکیب العین امارات:
خالد عیسی، تونجو حامد، سعید جمعه، بندر الاهبی، خالد البلوشی، خالد عبدالرحمن، عامر عبدالرحمن، مهند سالم، شیوطانی، کایو فرناندز و مارکوس برگ.
سرمربی: گایدو

ترکیب استقلال ایران:
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، مهدی قائدی، آیاندا پاتوسی، روح الله باقری و مرتضی تبریزی
سرمربی فرهاد مجیدی

اخطار
کایو (34) از العین

شرح گل
العین امارات یک - استقلال ایران صفر ( مارکوس برگ دقیقه 12): حرکت سریع بازیکنان العین در یک ضد حمله باعث شد تا برگ در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق از بین پاهای حسینی العین را به گل اول رساند.

العین امارات یک - استقلال ایران یک(محمد دانشگر دقیقه 21): کرنر ارسالی وریا غفوری را محمد دانشگر با ضربه سر بالاتر ازمدافعان العین تبدیل به گل کرد.

العین امارات یک - استقلال ایران 2(مرتضی تبریزی دقیقه 45+1): پاس خوب زکی پور در محوطه جریمه به پاتوسی رسید و این بازیکن با یک ضربه آرام توپ را برای تبریزی کاشت تا تبریزی با یک ضربه دقیق با پای غیر تخصصی گلزنی کند.

شرح نیمه:
استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و موقعیت های نصف و نیمه ای را برابر دروازه حریف داشت اما العین با استفاده از یک ضد حمله موفق شد دروازه حسینی را باز کند. آبی ها باز هم تیم برتر زمین شدند و موقعیت های زیادی را ساختند و در نهایت موفق شدند با ضربه سر دانشگر به گل تساوی برساند. استقلالی ها در ادامه باز هم به حملات ادامه دادند و دقیقه 45+1 به گل دوم رسیدند.

دقایق حساس:
دقیقه 8: وریا غفوری در یک موقعیت مناسب می توانست با پاس کات بک موقعیت سازی کند اما بازیکنان العین در محوطه جریمه توپ او را به کرنر فرستادند.
دقیقه 26: سانتر احبابی با ضربه سر برگ همراه شد اما حسینی در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه 28: حرکت خوب باقری با پاس او به تبریزی همراه شد اما ضربه او را عیسی در دو مرحله دور کرد.
دقیقه 29: حرکت خوب وریا غفوری با پاس رو به عقب او همراه شد اما ضربه پاتوسی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
دقیقه 32: باز هم استقلال از سمت راست حرکت کرد و این بار هم موقعیت مناسبی برای پاتوسی ایجاد شد اما ضربه او را پاتوسی گرفت.

حاشیه:
*با توجه به وضعیت دو تیم و البته گرمای هوا، استقبال خوبی از این دیدار نشده است.
*مجیدی در زمان گرم کردن در کنار زمین حاضر شد.
*نزدیک به 200 هوادار استقلال در ورزشگاه حضور دارند.
*علی کریمی با وجود مصدومیت روی نیمکت استقلال حضور دارد.
*گرمای هوا باعث شد تا علی کریمی با کاور روی نیمکت بنشیند؛ این اتفاق با تذکر ناظر مسابقه همراه شد و این بازیکن مجبور شد تا پیراهن خود را بر تن کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی برگشت استقلال و العین 30 اردیبهشت + خلاصه بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..