تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط ارتباطی چابهار به زاهدان و زاهدان به بیرجند از طریق راه‌آهن برقرار می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: محمد اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: خراسان جنوبی ظرفیتی ارزشمند است که می‌تواند نقش خوبی در اقتصاد ایجاد کند.

اسلامی گفت: اتصال راه آهن چابهار به زاهدان وراه آهن چابهار به زاهدان در اولویت وزارت راه قرار دارد و محور ترانزیتی شمال و جنوب مورد علاقه تمام کشور‌ها است.

در احداث کریدور شمال به جنوب دچار عقب ماندگی‌هایی هستیم

وی با بیان اینکه در احداث کریدور شمال به جنوب دچار عقب ماندگی‌هایی هستیم افزود: گسترش ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای در اولویت دوم وزارت راه است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: محور‌های فرودگاهی در اولویت سوم است و افزایش پرواز‌ها در فرودگاه بیرجند مورد نیاز است که در این راستا جاذبه‌های فراوان برای زیرساخت‌های فرودگاهی باید فراهم شود.

توسعه محور شرق کشور در اولویت دولت است

اسلامی ادامه داد: در استان خراسان جنوبی پروژه‌های بازآفرینی شهری به بهره‌برداری می‌رسد و توسعه محور شرق کشور در اولویت است.

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‌های بیشتری برای توسعه زیرساخت‌ها ایجاد شود خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی جز استان‌های خوب در تولید مسکن بوده و جز استان‌های پیشتاز است که امروز جشن اختتامیه مسکن مهر خراسان جنوبی را شاهد هستیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدواریم با پروژه‌های جدیدی که آغاز می‌شود مردم خراسان جنوبی کم دغدغه‌ترین مردم باشند.

راه آهن فردوس به شبکه سراسری متصل می‌شود

اسلامی با بیان اینکه راه آهن فردوس به شبکه سراسری متصل می‌شود گفت: پروژ‌های دیگر نیز در دست اجرا است و باید به پروژه راه آهن سرعت بیشتری بخشیم.

وی افزود: مهم احداث فرودگاه نیست بلکه مهم ظرفیت‌هاست که باید به وجود آید و بهره‌برداری از فرودگاه باید اقتصادی شود.

وزارت راه بحث حمل و نقل ترکیبی را دنبال می‌کند

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزارت راه بحث حمل و نقل ترکیبی را دنبال می‌کند و هم در بنادر و هم در راه آهن و هم در فرودگاه‌ها جاذبه‌هایی برای توسعه باید ایجاد شود.

اسلامی گفت: خراسان جنوبی استان دانشگاهی است و صادرات استان تنها زرشک و زعفران و عناب نیست بلکه معلمان آن در شهرت قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط ارتباطی چابهار به زاهدان و زاهدان به بیرجند از طریق راه‌آهن برقرار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..