تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم، دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر در گروه D. مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی آغاز شده که بیش از ۱۰ هزار تماشاگر از این بازی دیدن می‌کنند.

حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس
* هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی با دیدن ژاوی به تشویق کاپیتان پیشین بارسلونا پرداختند.

* برانکو ایوانکوویچ بعد از حضور تیمش در ورزشگاه به کنار زمین آمده و به هواداران خوش‌آمد گفت.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی بار دیگر سرود قهرمانی تیم‌شان در لیگ را سر دادند.

* پیش از آغاز مسابقه ایرج عرب و سیدجلال حسینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و همچنین نماینده سازمان لیگ هر کدام هدایایی را برای تقدیر از ژاوی به وی اهدا کردند. این بازیکن آخرین بازی خود را در دوران فوتبالش را امشب در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد.

* باشگاه پرسپولیس یک عدد تابلو فرش و پیراهن شماره ۶ این تیم را به ژاوی هدیه کرد.

* با وجود اینکه ۲۵ دقیقه از بازی می‌گذرد، اما رفته رفته بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود.

* جدا از خبرنگاران عرب زبانی که در ورزشگاه حضور دارند دو خبرنگار اسپانیایی که یکی از آن‌ها برای نشریه اسپرت اسپانیا است در جایگاه خبرنگاران دیده می‌شوند. خبرنگاران اسپانیایی از دیدن سکو‌های خالی ورزشگاه آزادی تعجب کرده و فکر می‌کردند بلیت بازی همانند تیم‌های اروپایی از قبل فروخته شده و تماشاگران با وجود حذف این تیم از لیگ قهرمانان امشب به ورزشگاه آزادی می‌آیند.

* هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی شعار دادند.

بازتاب تقدیر از ژاوی در صفحه رسمی AFC+عکس


تقدیر مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس از ژاوی مورد توجه صفحه رسمی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیر مسئولان فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس از ژاوی هرناندز هافبک اسپانیایی السد را بازتاب داد.ژاوی آخرین بازی خود را در دنیای فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

سایت باشگاه السد هم تقدیر از ژاوی را مورد توجه قرار داد.

حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه دیدار پرسپولیس و السد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..