تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در آیین آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

جعفر شهامت افزود: عملیات ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

شهامت گفت: همچنین ایمن سازی مبادی ورودی شهر بیرجند (مقابل سایت پلیس راه) با اعتبار هفت میلیارد ریال و ایمن سازی ضلع غربی میدان شهدای عبادی با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد ریال همزمان با این طرح آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون از ۲۷ نقطه پرحادثه استان هفت نقطه ایمن سازی شده و عملیات اجرایی پنج نقطه دیگر در دست اجرا است.

شهامت گفت: ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت‌های ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که امید می‌رود با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی نقاط حادثه خیز شاهد تدوام روند کاهش تصادفات در استان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (دوشنبه) برای افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ طرح با اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومان وارد خراسان جنوبی شد.

محمد اسلامی در سفر یک روزه در بیرجند مرکز استان است و معاونان وی به شهرستان‌های نهبندان، طبس، فردوس و درمیان سفر می‌کنند.

«علی نبیان» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان، کلنگ ایمن سازی سه نقطه حادثه خیز استان خراسان جنوبی را به زمین زد.

خراسان جنوبی از نظر وسعت سومین استان و از نظر طول راه‌ها ششمین استان کشور است که دارای بیش از ۱۷ هزار کیلومتر راه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..