تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟

۸۶۲۱۴۷

۲۶۲۳ 

برترین‌ها: در این مطلب با بزرگترین باغ وحش‌های جهان آشنا می‌شوید که خدمات حفاظتی خوبی به حیوانات ارائه می‌دهند. آن‌ها از حیات وحش حفاظت کرده و به مردم درباره کمک به آن‌ها آموزش می‌دهند. باغ وحش‌ها با کمک‌های مردمی و دولتی از حیواناتی که نسبت به انقراض آسیب پذیرند، حفاظت کرده و به سلامت و تولیدمثل آن‌ها کمک می‌کنند. هرچند بیشتر باغ وحش‌ها حدود یکی دو هکتار هستند و از حیوانات انگشت شماری نگهداری می‌کنند. اما این باغ وحش‌ها بزرگ هستند و از حیوانات محیط زیست های مختلف نگهداری می‌کنند.

باغ وحش هوگل

بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش هوگل واقع در ایالت یوتا، ۱۷ هکتار وسعت دارد و محل زندگی ۸۰۰ حیوان از ۲۴۹ گونه مختلف است. از فیل تا ببر و میمون و زرافه، هر حیوانی در این باغ وحش پیدا می‌شود.

باغ وحش کومو بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


این باغ وحش قدیمی در سال ۱۸۹۷ در مینه‌سوتا تاسیس شده و ۷ هکتار وسعت دارد. ۱۷۰۰ حیوان از ۶۶ گونه مختلف در این باغ وحش نگهداری می‌شوند و هر سال حدود ۱.۲ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. ورودی این باغ وحش رایگان است و با کمک‌های دولتی و مردمی اداره می‌شود.

باغ و باغ وحش ریوربنکس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ و باغ وحش ریوربنکس در کلمبیا در کارولینای جنوبی طیف وسیعی از حیات وحش را شامل می‌شود. این باغ ۶۹ هکتار وسعت دارد و سالانه حدود یک میلیون بازدیدکننده دارد.

باغ وحش فیلادلفیا بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانا قرار داشته و ۱۷ هکتار وسعت دارد. ۲۴۴۰ حیوان از ۳۴۰ گونه مختلف در آن نگهداری می‌شوند. این باغ وحش در سال ۱۸۵۹ تاسیس شده، اما به دلیل جنگ داخلی آمریکا در سال ۱۸۷۴ تکمیل شد.

باغ وحش سنت لوئیس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش سنت لوئیس با بیش از ۳۶ هکتار مساحت، زیستگاه ۱۸۷۰۰ حیوان از ۶۰۳ گونه مختلف است. این باغ وحش ۱۱۵ سال پیش در سال ۱۹۰۴ افتتاح شده و سالانه سه میلیون بازدیدکننده دارد.

باغ وحش اوکلند بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش اوکلند با ۴۰ هکتار مساحت، حیوانات خود را در زیستگاهی طبیعی نگهداری می‌دارد. ۶۶۰ حیوان در این باغ وحش نگهداری می‌شوند و در سال ۲۰۱۲، یک بیمارستان دامپزشکی ۱۶۰۰ متری در آن افتتاح شد.

باغ وحش لس آنجلس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ گیاه شناسی و باغ وحش لس آنجلس در سال ۱۹۶۶ افتتاح شد و ۵۴ هکتار مساحت دارد. ۱۱۰۰ حیوان و بیش از ۲۵۰ گونه در آن نگهداری می‌شوند. متاسفانه چند بار حیوانات سعی کرده اند از این باغ وحش فرار کنند، از جمله گوریلی به نام ایولین که ۵ بار فرار کرد.

پارک جانورشناسی ملی اسمیتسونین بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


این باغ وحش ملی یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های آمریکاست، ۶۶ هکتار وسعت دارد و ۲۰۰۰ حیوان از ۴۰۰ گونه مختلف را در خود جای داده است. این باغ وحش ورودی ندارد و وظیفه آموزش و ترویج حفاظت از حیات وحش را به عهده دارد.

باغ وحش جک‌سنویل بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش جک‌سنویل در فلوریدا در زمینه حفاظت از حیوانات بسیار فعال است و با ۷ هکتار وسعت، ۲۴۰۰ حیوان را در خود جای داده است. این باغ وحش ابتدا بسیار کوچک بود، اما طی سال‌ها گسترش داده شد و اکنون یک میلیون بازدیدکننده در سال دارد.

باغ وحش ممفیس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش ممفیس در ایالت تنسی، بهترین باغ وحش جهان از نظر بازدیدکنندگان است. این باغ وحش ۳۰ هکتاری، ۳۵۰۰ حیوان از ۵۰۰ گونه مختلف از جمله پاندا دارد.

باغ وحش دالاس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش ۴۳ هکتاری دالاس در ایالت تگزاس قرار دارد و بیش از ۲۰۰۰ حیوان از ۴۰۶ گونه مختلف در آن زندگی می‌کنند. این باغ وحش تحت حمایت ۲۵۰۰۰ نفر است و سالانه یک میلیون نفر بازدیدکننده دارد.

باغ وحش دیترویت بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش دیترویت ۵۰ هکتار وسعت دارد و ۳۳۰۰ حیوان از ۲۸۰ گونه مختلف در آن زندگی می‌کنند. این باغ وحش غیرانتفاعی ۱.۴ میلیون بازدیدکننده در سال دارد.

باغ وحش بروکفیلد بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش بروکفیلد در شیکاگو ۲۳۰۰ حیوان از ۴۵۰ گونه را در فضای ۸۷ هکتاری خود جای داده است. این باغ وحش در سال ۱۹۳۴ به جای قفس از خندق استفاده کرد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. همچنین برای اولین بار جنگل را در فضای بسته شبیه سازی کرد.

باغ وحش مینه‌سوتا بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش مینه سوتا در سال ۱۹۷۸ افتتاح شد و مزر‌های طراحی را جابجا کرد. این باغ وحش به جای در نظر گرفتن گونه، حیوانات را بر اساس محیط زیستشان دسته بندی می‌کند و در فضای ۱۹۶ هکتاری خود، میزبان ۲۳۵۱ حیوان از ۴۴۷ گونه است.

آکواریوم و باغ وحش هنری دورلی بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش هنری دورلی واقع در اوماها در ایالت نبراسکا است و با تلاش‌هایش در راستای حفاظت از حیوانات شناخته می‌شود. همچنین یکی از بهترین و بزرگترین باغ وحش‌های جهان است که ۵۲ هکتار وسعت دارد و ۱۷۰۰ حیوان از ۹۶۲ گونه مختلف را نگهداری می‌کند.

باغ جانورشناسی برلین بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش برلین در آلمان تنها ۴۳ هکتار مساحت دارد، اما ۱۸۶۶۲ حیوان از ۱۳۸۰ گونه مختلف را در خود جای داده است. همچنین از یک پاندا نگهداری می‌کند و با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند. این باغ وحش سالانه سه میلیون بازدیدکننده دارد.

باغ وحش برانکس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش برانکس در نیویورک سیتی ۱۰۷ هکتار وسعت دارد و از ۶۵۰ گونه مختلف نگهداری می‌کند. همچنین سالانه دو میلیون بازدیدکننده دارد.

باغ وحش تورنتو بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش تورنتو با ۲۸۷ هکتار مساحت، بزرگترین باغ وحش کاناداست، اما تنها ۵۰۰۰ حیوان از ۴۶۰ گونه را در خود جای داده است و فضای طبیعی بزرگتری به ساکنان خود ارائه داده است. این باغ وحش به جز کریسمس در تمام طول سال باز است.

پادشاهی حیوانات دیزنی بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش دیزنی در سال ۱۹۹۸ افتتاح شده و بزرگترین پارک جانورشناسی دنیاست که ۲۳۵ هکتار مساحت دارد. همه نوع حیوان از جمله گوریل، اژد‌های کومودو و شیر در این باغ وحش پیدا می‌شود و سالانه ۱۰ میلیون لازدیدکننده دارد.

باغ جانورشناسی ملی آفریقای جنوبی بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ جانورشناسی ملی آفریقای جنوبی ۸۵ هکتار مساحت دارد و ۹۰۰۰ حیوان از ۷۰۰ گونه مختلف در آن زندگی می‌کنند.

باغ وحش مسکو بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش مسکو در سال ۱۸۶۴ افتتاح شده و ۲۱ هکتار مساحت دارد، با این وجود ۸۲۷۰ حیوان از ۹۷۲ گونه در آن زندگی می‌کنند. آن‌ها متخصص پرورش گونه‌های کمیاب و در حال انقراض هستند و روی رفتار و تولیدمثل حیوانات مطالعه می‌کنند.

آکواریوم و باغ وحش کلمبوس بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش و آکواریوم کلمبوس در ایالت اوهایو یکی از بهترین باغ وحش‌های جهان است. این باغ وحش ۲۳۵ هکتاری ۷۰۰۰ حیوان و ۸۰۰ گونه را نگهداری می‌کند و طی ۵ سال حدود ۳ میلیون دلار در ۷۰ پروژه حفاظتی هزینه کرده است.

باغ وحش پکن بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟

باغ وحش پکن در سال ۱۹۰۶ تاسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های چین است. این باغ وحش با ۸۹ هکتار مساحت ۱۴۵۰۰ حیوان را در خود جای داده که نیمی از آن‌ها موجودات دریایی و در کل ۹۵۰ گونه مختلف هستند. آن‌ها همچنین روی پرورش حیوانات نادر تحقیق می‌کنند و متنوع‌ترین مجموعه حیوانات جهان را دارند.

باغ وحش سن دیگو بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش سن دیگو یکی دیگر از باغ وحش‌های نادری است که از پاندا‌ها نگهداری می‌کند. این باغ وحش با مساحت ۴۰ هکتار، ۳۷۰۰ حیوان و ۶۵۰ گونه مختلف را در فضا‌های عمدتا بدون قفس خود جای داده است.

باغ وحش لندن بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟


باغ وحش لندن در سال ۱۸۲۸ افتتاح شده و یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های علمی جهان است. این باغ وحش تنها کمی بیش از ۱۴ هکتار است، اما ۲۰۱۶۶ حیوان و ۶۹۸ گونه دارد. همچنین لیست بلندی از «اولین»‌ها را دارد از جمله اولین آکواریوم، اولین نمایشگاه خزندگان و اولین خانه حشرات.

منبع: list25




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین باغ وحش‌های جهان را می‌شناسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..