تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این جشنواره، که از پانزدهم اسفندماه سال ۱۳۹۷ آغاز و تا پایان سی‌و‌یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، ادامه داشت؛ تعداد ۱.۳۰۳ (یک‌هزار و سیصدوسه) نفر، واجد شرایط برای حضور در قرعه‌کشی، شناخته شدند. جوایز این دوره از جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز «اُمید آینده»، شامل: ۱ (یک) دستگاه تبلت، ۱۰ (ده) جایزه ۵ (پنج) میلیون ریالی و ۱۰۰ (یک‌صد) جایزه ۱ (یک) میلیون ریالی بود.

انجام قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»


پس از انجام قرعه‌کشی، خانم هلیا عنایت‌خانی، برنده ۱ (یک) دستگاه تبلت؛ جایزه ویژه این دوره شدند.


هم‌چنین؛ ۱۰ (ده) برنده جایزه ۵ (پنج) میلیون ریالی نیز؛ خانم‌ها: نعیمه کاتب خیابانی، اسماء اخوان گلابی، فاطمه جدلی، پریا حیدری، ریحانه افشاری، بی‌بی معصومه موسوی، ترانه احمدپور کیوانی و غزل قرشی و آقایان: علی مرادی و نیما نوذری بودند.


لازم به‌ذکر است؛ جشنواره «اُمید آینده»، در امتداد کارزار «نهال آینده» بر بستر محصول دانش‌آموزی قرض‌الحسنه پس‌انداز، در اسفندماه سال گذشته با توزیع «سبزه آینده» در بین دانش‌آموزان، آغاز شد تا ضمن تهیه عکسی از این سبزه‌ها، در کنار سفره هفت‌سین خود، در جشنواره نیز، شرکت و افتتاح حساب نمایند.


شایان ذکر است؛ بانک آینده، در راستای آشنایی با مقوله بانک و ایجاد توجه بیشتر در کودکان و نوجوانان به امر قرض‌الحسنه پس‌انداز و دوراندیشی برای داشتن «آینده‌ای روشن»، برای دانش‌آموزانی که اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز دانش‌آموزی کردند؛ هدیه ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریالی، در نظر گرفته است.


مشتریان محترم؛ می‌توانند برای اطلاع از اسامی سایر برندگان، به تارگاه بانک آینده، به نشانی: www.ba ۲۴.ir مراجعه فرمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه پس انداز «اُمید آینده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..