تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری جشن رمضان تغییر کرد

سیدمحمد هاشمی اصل (تهیه‌کننده برنامه جشن رمضان) در خصوص آخرین تغییرات این برنامه گفت: بازیگر تازه اضافه شده به ما یوسف صیادی بوده که در دهه دوم همراه ماست و در کنار جواد رضویان و علی کاظمی ما را در جشن رمضان همراهی می‌کند.

وی همچنین درباره دلیل تغییر مجری برنامه گفت: من نه دستور و نه توبیخی گرفته‌ام و نه کسی برای تغییر در برنامه با من حرف زده است. برنامه اصلی ما این بود که هر ۱۰ قسمت تغییراتی را در برنامه ایجاد کنیم و تغییر به وجود آمده در جشن رمضان از همین جهت اتفاق افتاده است.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری جشن رمضان تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..