تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره اهداف و دستاورد‌های کمیته مدیریت بحران آب در پتروشیمی فجر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فجر: با توجه به شرایط اقلیمی کشور، مدیریت منابع آب از دریافت تا مصرف و بازیابی از مواردی است که در صنعت از اهمیت دو چندان برخوردار است.

در شرکت پتروشیمی فجر که آب ورودی خود را از رودخانه کارون دریافت می‌کند و پس از تصفیه و تولید ۶ نوع آب صنعتی مورد نیاز صنایع پتروشیمی را تامین می‌نماید، مدیریت منابع آبی جزو راهبرد‌های کلان سازمانی تعریف شده است. مطالعه، احداث و توسعه واحد تصفیه آب بازیافت اسمزمعکوس (R.O.Reject Project) نمونه ابتکاری در این زمینه است.

درباره اهداف و دستاورد‌های کمیته مدیریت بحران آب در پتروشیمی فجر

در همین راستا، از سال گذشته با هدف مدیریت منابع آب، توسعه فرهنگ صرفه جویی، بهبود فرایند‌های تولید و توسعه خلاقیت‌های سازمانی، کمیته مدیریت بحران آب در پتروشیمی فجر تشکیل شده است.

این کمیته که از مردادماه سال ۹۷ با هدف مدیریت منابع آب در شرکت تشکیل شده، به صورت هر دو هفته یکبار و با تعیین دستور جلسه، فرایند‌های تولید، توزیع و بازآوری منابع آبی را مورد کنکاش قرار می‌دهد.

درباره اهداف و دستاورد‌های کمیته مدیریت بحران آب در پتروشیمی فجر

گزارش می‌افزاید تا پایان اردیبهشت ۹۸ (زمان تنظیم گزارش) هجده جلسه تشکیل شده که در این نشست‌ها روش‌های عملیاتی بهبود نظیر، تغییر فرایند تولید، مهندسی مجدد تجهیزات و اصلاح مسیر‌ها تعریف می‌شود.

همچنین موارد مطالعاتی و پژوهشی مدیریت منابع آب نیز به گفتگو و بحث گذاشته می‌شود. از جمله نتایج این کمیته تا این روز، صرفه جویی تجمعی آب خام به میزان ۳۰۲۰۴۰ متر مکعب می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره اهداف و دستاورد‌های کمیته مدیریت بحران آب در پتروشیمی فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..