تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید در پتروشیمی ایلام از سر گرفته شد

چرخ تولید در واحد پلی اتیلن سنگین (HDPE) پتروشیمی ایلام بار دیگر به چرخش درآمد.

به گزارش خبرنگرا شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام: با پیگیری و تلاش بی وقفه کارکنان پتروشیمی ایلام مشگل خط لوله غرب برطرف و در مدار تولید قرار گرفت.

خوراک واحد پلی اتیلن سنگین (HDPE) به ۳۰ تن در ساعت افزایش یافت همچینی این  واحد ظرفیت دریافت ۴۰ تن خوراک در ساعت را دارا می‌باشد.

تولید در پتروشیمی ایلام از سر گرفته شد

 پس از وقوع سیل شدید در فروردین ۹۸ و شکسته شدن خط لوله غرب در مسیر رودخانه‌ی خروشان سیمره و قطعی خوراک شرکت پتروشیمی ایلام، با تلاش بی‌وقفه‌ی نیرو‌های پرتلاش این شرکت، امروز سی‌ام اردیبهشت دریافت خوراک این مجتمع با ظرفیت ۳۰ تن در ساعت آغاز و تولید در واحد HD از سر گرفته شد.

شرکت پتروشیمی ایلام یکی از شرکت‌های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان می‌باشد که با با تکیه بر دانش فنی و بومی نیرو‌های خدوم و تلاشگر شرکت، دو پروژه الفین و SRU  در موعد مقرر بهره برداری خواهند شد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید در پتروشیمی ایلام از سر گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..