تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف کنفرانس بحرین چیست؟

به گزارش شبکه اسکای‌نیوز، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا ۲۵ و ۲۶ ژوئن کنفرانس اقتصادی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین در راستای مرحله اول معامله قرن برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.

جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

یک منبع آگاه اعلام کرد که کوشنر تعدادی از سفرا را در نشستی در واشنگتن که ۱۴ آوریل برگزار شده بود تشویق کرده که درباره پیشنهاد آمریکا برای صلح میان فلسطین و اسرائیل انعطاف‌پذیری داشته باشند و با "ذهنی باز" این پیشنهاد را بررسی کنند.

وی تأکید کرده که براساس این پیشنهاد دو طرف باید امتیازهایی بدهند.

واشنگتن‌پست پیشتر اعلام کرده بود که طرح آمریکا شامل امتیازهای اقتصادی بزرگی برای فلسطینی‌هاست اما شامل تشکیل یک کشور دارای حاکمیت کامل برای آن‌ها نیست. فلسطینی‌ها به شدت با معامله قرن مخالفند.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف کنفرانس بحرین چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..