تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Fast Charge Pro 1.0 – برنامه شارژ سریع و فوق العاده باتری اندروید

دانلود امروز 35+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.0

دوست داشتن 1

Fast Charge Pro v1.0 – اپلیکیشن شارژ سریع و فوق العاده باتری دستگاه های اندروید
نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 3.99 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران دستگاه های هوشمند با آن رو به رو هستند؛ مدت زمان نگهداری شارژ می باشد! متاسفانه محدودیت های موجود در بسیاری از موارد سد راه شرکت های سازنده شده و به آن ها اجازه نمی دهد تا باتری هایی با حجم بالا را ایجاد کنند. همین موضوع نیز باعث شده است تا کاربران در هر روز بیش از یک بار اقدام به شارژ باتری اسمارت فون خود نمایند. اما شارژ باتری در برخی از مواقع موجب اتلاف وقت می شود. برخی از دستگاه های هوشمند برای این وضعیت اقدام به ایجاد سیستم شارژ سریع کرده اند اما برخی از دستگاه های میان رده و یا پایین تر از آن ها از چنین ویژگی بهره مند نمی باشند. از این رو داشتن یک ابزار شارژ سریع می تواند جزو بهترین گزینه ها برای افزایش ماندگاری شارژ باتری باشد. Fast Charge Pro عنوان یک اپلیکیشن برای شارژ سریع و فوق العاده باتری اندروید می باشد که توسط تیم مطرح Best App – Top Droid Team توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن سیستم هوشمند فرآیند شارژ شدن دیوایس را بهینه کرده و مدت زمان آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با متصل شدن شارژر به دیوایس اندرویدی خود اپ فوق به صورت کاملا اتوماتیک برنامه ها و قابلیت های غیر ضروری را متوقف ساخته و کمک می کند تا انرژی بیشتری در باتری ذخیره شود. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه در هنگام فعال سازی این استارت اپ هیچ آسیبی به باتری وارد نمی شود و در طولانی مدت مشکلی به وجود نمی آید. علاوه بر این، سیستم موجود نقش بسیار موثری در کاهش فشار های وارده بر سی پی یو  و دمای قطعات را دارد که در دیگر رقبای این نرم افزار دیده نمی شود.

Fast Charge Pro

اپلیکیشن Fast Charge Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توانسته است با قیمت 3.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نمیاد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وبسایت فارسروید در ایران دریافت نمایید ؛ همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.

تغییرات نسخه v1.0 :

* انتشار نسخه اول برنامه در گوگل پلی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Fast Charge Pro 1.0 – برنامه شارژ سریع و فوق العاده باتری اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..