تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Simple Paint 7.0.2 – نرم افزار نقاشی ساده، جالب و آسان اندروید !

دانلود امروز 7+

آخرین آپدیت یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

7

نسخه 7.0.2

دوست داشتن 6

Simple Paint v7.0.2 – اپلیکیشن نقاشی ساده و آسان مخصوص دستگاه های اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در ایران

در میان تمامی رشته های هنری موجود که افراد مختلفی در سراسر دنیا به فراگیری آن ها مشغول هستند، نقاشی را می توان جزو پر طرفدار ترین ها دانست. جدا از این، نقاشی بر خلاف دیگر کار های هنری تا کنون به میزان زیادی تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است تا جایی که بسیاری از کاربران حرفه ای به وسیله گجت ها و یا برنامه هایی خاص اقدام به کشیدن نقاشی هایی زیبا می کنند که حیرت دیگران را بر می انگیزد. در این پست نیز قصد داریم تا شما را با یکی از ساده ترین نرم افزار های موجود برای کشیدن نقاشی با دستگاه اندرویدی تان آشنا کنیم. Simple Paint عنوان یک اپلیکیشن ساده و آسان برای کشیدن نقاشی می باشد که توسط Virtual GS برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا تنها با دو انگشت و لمس صفحه نمایش نقاشی هایی زیبا و در عین حال ساده را طراحی کنند و حس نقاشی را در دوران کودکی خود دوباره تجربه کنید! پالت رنگ را به دلخواه خود تغییر دهید و از رنگ های خاص مد نظرتان برای داشتن یک نقاشی زیبا بهره ببرید. علاوه بر این تنها کافیست دستگاه اندرویدی خود را تکان دهید و نمایشگر را از هر گونه نقاشی پاک سازی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simple Paint اندروید :

امکان تغییر پالت رنگی به دلخواه و مورد نیاز خود دسترسی به قلم موی موجود در سایز های مختلف استفاده از انگشتان خود برای کشیدن نقاشی لرزش دستگاه برای پاک کردن کامل نقاشی صفحه نمایش پشتیبانی از انواع اسمارت فون های اندرویدی ذخیره و به اشتراک گذاری نقاشی ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Simple Paint با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v7.0.2 :

* بهبود اینترفیس برنامه

irtualgs.spaint




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Simple Paint 7.0.2 – نرم افزار نقاشی ساده، جالب و آسان اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..