تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطالعه تاریخ گذشته، ما را قدردان انقلاب خواهد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع طلاب بسیجی با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت بصیرت تاریخی تاکید کرد و گفت: مطالعه تاریخ گذشته، ما را قدردان انقلاب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، بیانیه گام دوم انقلاب را فراتر از یک سخنرانی و آن را یک دستورالعمل جامع دانست و اظهار کرد: آحاد مردم بخصوص جوانان و طلاب حوزه های علمیه باید بارها و بارها این بیانیه را مطالعه کرده، مطالبش را تحلیل و نکات ریز و درشت آن را مورد بحث و دقّت قرار دهند تا با درک پیام های آن، عامل به دستورات رهبری باشند.

   وی امام شناسی و تبعیّت از ولایت را تنها راه پیروزی در برابر دشمن دانست و افزود: در برهه ای قرار داریم که بیشترین هجمه ها علیه دین و ولایت، صورت می پذیرد و در این زمان بسیار حساس کنونی، دین بیشتر از هر زمان دیگری به کمک نیاز دارد.

حجت الاسلام آل هاشم انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی با آرمانهای والایی همچون عدالت، مبارزه با فساد و تبعیض، و جریان محبت، صفا و صمیمیت در بین مردم، عنوان کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب ما هیچگاه به آرمانهایش خیانت نکرده و نخواهد کرد و اگر نقصانی در دستیابی به این آرمانها مشاهده می شود یا کشور با مشکلاتی روبروست، این نشان از خیانت انقلاب به آرمانها نیست بلکه نشان از خیانت یا نبود توان مدیریتی در برخی از مسئولین است.

   حجت الاسلام امیرنژاد، افتخار به گذشته 40 ساله انقلاب و امید به آینده را خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب، توصیف کرد و  افزود: مطالعه جایگاه علمی، فناوری، تکنولوژی، هسته ای، کشاورزی، تجهیزیاتی و ... کشور قبل و بعد از انقلاب حاکی از نقش و دستاوردهای بی بدیل و شگرف انقلاب است.

وی با اشاره به جریان برگزاری انتخابات آزاد در کشور و اداره کشور با رای و خواست عمومی مردم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ابهت و شکوه ملت را روزافزون کرده است.

   حجت الاسلام امیرنژاد بر افزایش معنویت و اخلاق در کنار علم و پژوهش تاکید کرد و افزود: اینها خواسته رهبری از شماست و بدانید اگر ایمان، اعتقاد و معنویت در جامعه جریان یابد، هرگز اخلالگران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نخواهند توانست در جامعه رشد کنند.

   همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با شرکت ده ها نفر از طلاب بسیجی در حوزه علمیه خواهران زینبیه میانه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطالعه تاریخ گذشته، ما را قدردان انقلاب خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..