تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناخت موقعیت دشمن در مقابله با هجمه فرهنگی مهم است

معاون فرهنگی هنری سپاه آذربایجان شرقی در جمع متولیان فرهنگی سپاه و بسیج میانه، نخستین گام موفقیت در مقابله با هجمه های فرهنگی را شناخت جایگاه و موقعیت دشمن عنوان کرد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی هاشمی، گفت: شناخت عرصه های کار فرهنگی و موقعیت شناسی در جبهه فرهنگی برای مقابله با فرایند مهندسی شده دشمن، یک ضرورت است. 

وی تبیین نادرست و ناکافی مسایل فرهنگی و آگاهی کم متولین فرهنگی نسبت به جایگاه خود در کارکرد فرهنگی جامعه را یک مشکل بنیادین دانست.

هاشمی اظهار کرد: مساجد، بسیج، و شئونات فرهنگی جامعه، جبهه های فرهنگی جامعه هستند و متولیان فرهنگی باید با تقویت و تولید محتوا برای این جبهه ها، انقلابی گری خود را به اثبات برسانند.

معاون فرهنگی هنری سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به آسیب پذیری فرهنگ در طول زمان، گفت: فرهنگ، یک جریان رو به رشد، پویا و تحولگراست و اگر برنامه های درستی برای ترمیم و نگهداری آن اندیشیده نشود، گسترش ضایعات و هجمه ها ممکن است به تغییر بنیادین فرهنگ حاکم بیانجامد.

   هاشمی با اشاره به اینکه انقلاب ما در بستر و با تاکید بر گفتمان دینی و اسلامی و بازخوانی سیره ائمه اطهار(ع) توسط حضرت امام خمینی(ره)، بوجود آمده است و گفتمان آن یک گفتمان جامع، پرمغز و فراگیر است، اظهار کرد: در چنین گفتمانی چیزی با ارزش تر از مباحث فرهنگی نداریم و اگر مباحث فرهنگی جزو دغدغه های اصلی مسئولان قرار گیرد بی شک مفاهیم انقلاب به سرعت در جهان، گسترش خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم حرکت همگانی در مسیر حفظ فرهنگ اسلامی انقلابی، تولید، توزیع و مصرف را سه شکل کار فرهنگی برشمرد و اظهارداشت: اگر بخواهیم در فرهنگ جامعه موثر باشیم یا باید تولید کننده محصولات فرهنگی باشیم، یا توزیع کننده، یا مصرف کننده و یا ترکیبی از این سه کارکرد را در خود تقویت کنیم.

   کارگاه آموزش و توانمند سازی مدیران فرهنگی و اجتماعی حوزه ها و پایگاه های بسیج با شرکت بیش از 150 نفر خواهران و برادران در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناخت موقعیت دشمن در مقابله با هجمه فرهنگی مهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..