تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف گاوصندوق‌های میلیاردی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از توقیف محموله بیش از دو میلیاردی گاوصندوق‌های خارجی قاچاق خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ برزو همتی در این باره گفت: مأموران کلانتری 15 یوسف آباد قوام هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت با یک سرنشین مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از قسمت بار خودرو توقیفی 15 عدد گاو صندوق خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ همتی تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد محموله قاچاق کشف شده را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال آن به پایتخت را داشته است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان دو میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف گاوصندوق‌های میلیاردی در ملارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..