تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی به سه بیمار جان دوباره بخشید

مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند پیوند جان دوباره بخشید.

آفتاب‌‌نیوز :

مهری فرشاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آرام نودهی کودک 9 ساله بجنوردی ابتدای هفته گذشته به علت تب بالا و تشنج به کما رفت که پس از پنج روز بستری شدن در بیمارستان امام حسن (ع) دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: در این راستا با رضایت خانواده سه عضو این بیمار شامل کلیه ها و کبد امروز در بیمارستان منتظری مشهد به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایرنا؛ براساس آمارهای موجود و اهدای عضو 12 بیمار مغزی شده به بیماران نیازمند در سال گذشته شاخص استان در این زمینه از میانگین کشوری بالاتر رفته است.

در سال جاری نیز خانواده دو بیمار مرگ مغزی به اهدای عضو رضایت دادند که کلیه ها و کبد یکی از آنها به سه بیمار اهدا شد و یکی از بیماران در بیمارستان منتظری مشهد قبل از اهدای عضو فوت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای بدن دختر 9 ساله بجنوردی به سه بیمار جان دوباره بخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..