تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن روانی دزد جنین مادر نگون بخت بود / قتل زن آبستن جنجال آفرید+ عکس

عکس+قتل+مادران+باردار

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در شیکاگو پس از این که پسرش در یک سانحه جانش را از دست داد تصمیم به دزدیدن جنین و قتل مادران باردار گرفت.

به گفته متهم وی به دلیل این که علاقه زیادی به بچه داشت تصمیم به این جنایت کثیف گرفت.

به گزارش پلیسی شیکاگو، متهم در فیس بوک با زن جوان و بارداری آشنا شد و به بهانه این که لباس نوزادی در خانه دارد که تاکنون استفاده نکرده با نوجوان باردار قرار ملاقات گذاشت.

در این حادثه زمانی که مقتول به خانه متهم رفت زن دیوانه به همراه دخترش قربانی را خفه کردند و با استفاده از کاتر و چاقو جنین داخل شکم او را در حالی که هنوز به هوش بود ربودند.

در این اتفاق دردناک زن جوان که در اثر خونریزی و درد زیاد بیهوش شده بود جانش را از دست داد و قاتل با همدستی دخترش جسد او را به خیابان برده و رهایش کردند.

گفتنی است که پلیس شیکاگو با چند ماه پیگیری و تعقیب و گریز پس از کشف جسد توانست متهم را دستگیر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن روانی دزد جنین مادر نگون بخت بود / قتل زن آبستن جنجال آفرید+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..