تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تغییر زمان کنکور سال ۹۸ افزایش یافت / طرح تعویق هفته آینده در مجلس

مهر نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود.


محمد جواد ابطحی با اشاره به تهیه طرح دوفوریتی تعویق کنکور، اظهار داشت: اخیراً طرحی با قید دوفوریت برای تعویق سه ماهه زمان برگزاری کنکور سراسری در مجلس تهیه شده است و بسیاری از نمایندگان آن را امضا کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۴۰ طرح پیش از طرح مذکور در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارند، امروز در مجلس توافق کردیم و درخواست بررسی هر چه سریع‌تر طرح تعویق کنکور را به هیئت رئیسه ارائه دادیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بر این اساس به احتمال زیاد طرح تعویق کنکور هفته آینده در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

ابطحی خاطرنشان کرد: سیل اخیر در برخی از استان‌ها باعث شده است که دانش‌آموزان این مناطق نتوانند درس بخوانند که باید هر چه سریع‌تر این طرح در مجلس بررسی شود تا در صورت تصویب، وزارت علوم برگزاری کنکور را به تعویق بیندازد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تغییر زمان کنکور سال ۹۸ افزایش یافت / طرح تعویق هفته آینده در مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..