تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله داوری قاچاق در بیجار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده انتظامی بیجار از توقیف یک دستگاه کامیونت حمل داروی قاچاق در بیجار خبر داد و گفت: محموله ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی داوری قاچاق در کمربندی شمالی این شهر کشف و ضبط شد.

سرهنگ موسی بهاری گفت: ماموران گشت مبارزه با کالای قاچاق و ارز در بازرسی از یک دستگاه کامیونت هیوندا در کمربندی شمالی شهر موفق به کشف این محموله قرص و داوری قاچاق شدند.

وی افزود: این محموله شامل ۵۸ هزار و ۵۰۵ قلم انواع قرص و داروی غیر مجاز و قاچاق است که به صورت بسته بندی در یک دستگاه کامیونت بارگیری شده بود.

سرهنگ بهاری اضافه کرد: ارزش تقریبی این محموله ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شد و در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

کشف محموله بار قاچاق به  ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در بیجار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله داوری قاچاق در بیجار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..