تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون اقتصادی وزیر کشور: مطالبات قطعه سازان را پیگیری می کنیم

معاون اقتصادی وزیر کشور: مطالبات قطعه سازان را پیگیری می کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  بابک دین پرست عصر یکشنبه در جلسه اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان ایرنا اظهار داشت: شرکت‌های خوروساز برای پرداخت مطالبات شرکت‌های قطعه ساز اقدام کرده و برای رفع مشکلات این شرکت‌ها روند پرداخت‌ها را شتاب بیشتری بدهند.

وی افزود: مطالبه قطعه سازان خودرو مختص یک استان نیست و چند استان کشور درگیر این موضوع هستند.

دین پرست شرایط شرکت‌های خودروساز را از مسائل مهم کشور عنوان کرد که مشکلات عدیده‌ای را به بخش تولید وارد کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به گزارشی که برای رییس جمهوری در این زمینه در دست تهیه است، گفت: تامین اعتبار مورد نیاز برای این حوزه از جمله مسائلی است که در نامه یاد شده به آن می‌پردازیم.

وی تهاتر مطالبات قطعه سازان در قبال پرداخت بدهی این شرکت‌ها به بانک‌ها و یا تامین اجتماعی و امور مالیاتی را از جمله راهکار‌های رسیدن شرکت‌های قطعه ساز به مطالبات معوقشان برشمرد.

انتهای پیام/س

خبر خوش معاون اقتصادی وزیر کشور به قطعه سازان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون اقتصادی وزیر کشور: مطالبات قطعه سازان را پیگیری می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..