تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعاتی در مورد برنامه اصلاح نژادی هیتلر

هیتلر در دوران حکومت خود قوانین عجیب و غریب زیادی را اجرا کرد اما یکی از این برنامه‌ها طرح نژاد خالص نام داشت؛ طرحی که بر پایه آن قرار بود نژاد آریایی خالص و اصیل به دنیا آمده و جهان را متحول کند

هدف برنامه نژاد خالص هیتلر چه بود؟

هیتلر در دوران حکومت خود قوانین عجیب و غریب زیادی را اجرا کرد اما یکی از این برنامه‌ها طرح نژاد خالص نام داشت؛ طرحی که بر پایه آن قرار بود نژاد آریایی خالص و اصیل به دنیا آمده و جهان را متحول کند. انتخاب در ادامه نوشت: «این برنامه با نام "Lebensborn" به عنوان یک طرح اصلاح نژادی از سوی هیتلر اجرا می‌شد که شیوه اجرایی منحصر به فردی داشت. این برنامه با حضور تعداد زیادی از "زنان نژاد خالص" و افسران برگزیده اس‌اس اجرا شد. نژاد خالص این زنان در جریان آزمون‌هایی پیچیده و با صلاح‌دید پزشکان وابسته به حزب نازی تعیین می‌شد و افسران اس‌اس نیز فارغ از ویژگی‌های نژادی باید از بین افسران چشم آبی، بلوند و خوش قد و قامت انتخاب می‌شدند.

هدف اصلی این طرح به دنیا آمدن تعداد زیادی کودک نژاد خالص از پیوند این زنان و مردان با امید ساختن جهان آریایی بود. برآورد شده است که رقمی در حدود ۲۰ هزار کودک طی ۱۲ سال با این روش متولد شده‌اند. جالب است بدانید تنها زنان و مردان برگزیده که تا نسل‌ها قبلشان به هیچ وجهی ارتباطی با یهودیان نداشت، می‌توانستند در این طرح شرکت کنند.

همچنین آنها ملزم بودند که یک تعهد قانونی مبنی بر این که هرگز بیماری‌های ارثی یا ضعف در خانواده‌هایشان وجود نداشته را امضا کنند… کودکان نژاد خالص به عنوان اموال دولت در نظر گرفته می‌شدند. سپس، کودک در نهادهای ویژه‌ای که قصد داشتند آرمان وفاداری مطلق به نازی‌ها را در آنها نهادینه کنند، منتقل می‌شد. این شیوه طی سال‌های حکومت نازی‌ها بسیار عادی و رایج بود اما پس از آن موجب حیرت و تأسف بسیاری از فعالان حقوق بشر شد. متأسفانه بسیاری از مادران و کودکان هرگز یکدیگر را پیدا نکردند و هویت والدین کودکان تا ابد مخفی ماند.»

بیشتر بدانید : حقایقی جالب و باورنکردنی در مورد هیتلر + تصاویر کودکی و معشوقه هیتلر

بیشتر بدانید : اسرار خانه‌های هیتلر/ از صحنه‌های خودکشی تا اقدام به ترور

بیشتر بدانید : آیا ارتباط هیتلر با هیولاهای ماورایی صحت دارد؟/علاقه هیتلر به ماورا

بیشتر بدانید : زندگی عاشقانه آدولف هیتلر! (+عکس)

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعاتی در مورد برنامه اصلاح نژادی هیتلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..