تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌حل سردرد هنگام روزه‌داری

راه‌حل سردرد هنگام روزه‌داری - ساعت24 بیمه سفر باتو

ساعت 24- اگر شما هم جزو افرادی هستید که در هنگام روزه‌داری احساس سردرد دارید به نکاتی که در این مطلب مطرح شده توجه کنید.

اگر در ساعات روزه‌داری (یا تاخیر غذا یا تشنگی) دچار سردرد همراه با نشانه‌های دیگری مانند خشکی و تلخی دهان، تهوع، حس گرمی در سر، حس کوبش در شقیقه‌ها و احساس کلافگی و بی‌قراری می‌کنید به این نکته‌ها توجه کنید:

این سردرد ناشی از افت قند خون یا کاهش فشار خون نیست؛ این سردرد با خوردن خرما، شیرینی‌ها، شیره انگور و توت و خرما، سیر، خیارشور، شوری‌ها، و ادویه گرم تند در هنگام سحر، شدیدتر می‌شود!

مصرف رب انار ترش و شیرین یا آلو بخارا یا تمرهندی ترش‌وشیرین در هنگام سحر، به پیشگیری و کاهش شدت این سردرد کمک می‌کند.

بهترین نوشیدنی‌ها برای پیشگیری و کاهش شدت این سردرد نیز عبارت‌اند از:

شربت سکنجبین، شربت ریواس، شربت زرشک، شربت آلو، شربت خاکشیر با گلاب، و غذاهایی مانند خورش کدو با آلو، خورش ریواس، خورش قرمه‌سبزی با لیموعمانی و گشنیز بیشتر، زرشک‌پلو، چلوسماق برای پیشگیری و کاهش شدت این سردرد سودمند است.

باشگاه خبرنگاران

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

s




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌حل سردرد هنگام روزه‌داری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..