تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک به پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه ساز جدایی کوک کرد

۸۶۵۵۴۴

۲۸۷ 

ستاره جوان پاری سن ژرمن به احتمال ترک این تیم در تابستان اشاره کرده است.

وبسایت نود: کیلیان امباپه در مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال فرانسه که یکشنبه شب برگزار شد با اشاره به اینکه ممکن است زمان ترک پاری سن ژرمن فرا رسیده باشد باعث نگرانی هواداران و سران این تیم شد.

شوک به پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه ساز جدایی کوک کرد

امباپه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لوشامپیونه به نقل از espn گفت:«فکر می کنم زمان آن رسیده که مسئولیت بیشتری داشته باشم. من در نقطه عطف دوران فوتبالم قرار دارم. شاید بتوانم با خوشحالی به بازی در پاریس ادامه دهم و شاید به جای دیگری برای تجربه پروژه جدیدی بروم!»

امباپه در هنگام ترک مراسم هم گفت:«چیزی که لازم بود را گفتم. در چنین مراسم هایی می توان پیام هایی ارسال کرد و من هم پیام خودم را صادر کردم. بیشتر از این نمی خواهم چیزی بگویم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک به پاری‌سن‌ژرمن؛ امباپه ساز جدایی کوک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..