تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خرید استقلال نیامده کری‌خوانی‌هایش را آغاز کرد! + عکس


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: باشگاه استقلال تهران بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ برتر فعالیت‌های خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده و از همین رو شاهد حضور بازیکنان مختلفی در ساختمان این باشگاه هستیم.

اولین خرید استقلال نیامده کری‌خوانی‌هایش را آغاز کرد! + عکس
پیمان رنجبری، مهاجم گل‌گهر سیرجان که توانسته عنوان آقای گلی لیگ دسته یک را به دست بیاورد نخستین بازیکنی بود که پایش به باشگاه استقلال باز شد و انتظار می‌رود که او نخستین خرید مجیدی برای فصل بعد باشد.

این بازیکن در آخرین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی را در خصوص پیشنهاد استقلال بیان می‌کند:

من مذاکرات کوتاهی با باشگاه استقلال داشتم و صحبت‌های اولیه را انجام دادیم، اما قراردادی نبسته‌ایم. قرارداد من با باشگاه گل‌گهر تمام شده است. صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد انجام داده‌ایم، اما در ۱۰ روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

اولین خرید استقلال نیامده کری‌خوانی‌هایش را آغاز کرد! + عکس
وی همچنین درخصوص انگیزه‌هایش را مورد فصل بعد می‌گوید:

باید در مسابقات حاضر شوید و آنجا مشخص می‌شود که می‌توانید یا نمی‌توانید. مسلماً هر بازیکنی استعداد‌هایی دارد که آن‌ها را ارائه می‌دهد. من می‌توانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت کنم، اما از الان صحبت آن را نمی‌کنم. دوست دارم در مسابقات قرار بگیرم و آنجا مشخص کنم. می‌توانم با بازیکنانی مانند کی‌روش و لوسیانو پریرا رقابت کنم. این را در خودم می‌بینم که بتوانم این رقابت را داشته باشم و ان‌شاءالله در بازی‌ها مشخص می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خرید استقلال نیامده کری‌خوانی‌هایش را آغاز کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..