تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Avira Antivirus Security 2019-Antivirus & AppLock v5.8.0

 بدون شک حتما با نام آنتی ویروس Avira Antivirus Security 2019-Antivirus & AppLock آشنا هستید ! این آنتی ویروس در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی گردید . پس از موفقیت هایی که در سیستم عامل ویندوز به دست آورد ، سرانجام نسخه های اندروید و آیفون آن نیز تولید شد . این آنتی ویروس ، یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می تواند ویروس ها را شناسایی کند . از این پس دیگر نگران گشت و گذار در اینترنت نباشید ، زیرا این اپیلیکشن همراه شما خواهد بود . این آنتی ویروس ، از برنامه های مخرب گوشی ، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس ها را به گوشی اندرویدی شما نمی دهد . با استفاده از این آنتی ویروس ، می توانید از حریم خصوصی خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از برقراری تماس های مزاحم جلوگیری خواهد کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی ها :

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی

قرار دادن شماره ها در لیست سیاه

بلاک کردن شماره های مزاحم

حفاظت از گوشی اندرویدی

شناسایی تمامی ویروس ها

تشخیص تروجان ها

اسکن سریع گوشی

تغییرات نسخه 5.8.0 :

اسکن برنامه پس از نصب

به روز رسانی خودکار

بهبود ثبات برنامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Avira Antivirus Security 2019-Antivirus & AppLock v5.8.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..