تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Adguard Full 3.0.368 – برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی اندروید + مود

دانلود امروز 27+

آخرین آپدیت یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

3

نسخه 3.0.368

دوست داشتن 29

Adguard v3.0.368 [Premium – Block Ads Without Root] – اپلیکیشن امنیتی و مسدود سازی تبلیغات اینترنتی اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی قابلت ها و بدون نیاز به روت

گسترش اینترنت و دسترسی آسان به آن موجب شده است که افراد سودجو برای کسب درآمد دست به ایجاد تبلیغات نا متعارف بزنند و یا اینکه با به سرقت بردن اطلاعات کاربران از آن ها اخاذی نمایند! علاوه بر این سایت های فیک نیز زیاد شده که با ورود به آن ها و انجام هر گونه تراکنشی تمامی اطلاعات کارت های بانکی شما به سرقت می رود و موجودی حساب شما در مدتی کوتاه خالی می شود. اگر می خواهید که بر خلاف دیگر کاربران در هنگام جست و جو در وب از تمامی خطرات احتمالی در امان باشید پس ما را دنبال کنید. Adguard Premium Unlocked عنوان برنامه ای منحصر به فرد با پشتیبانی از قابلیت هایی خاص در زمینه مسدود سازی تبلیغات و تهدیدها می باشد که یک تجربه ی بی نظیر را در وبگردی برای کاربرانش به ارمغان می آورد. این نرم افزار را می توان ترکیبی پیشرفته از سیستم ضد تبلیغات، حفاظت حریم خصوصی و کنترل والدین دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و کاربران زیادی را در سیستم عامل های گوناگون به خود اختصاص داده است. تنها کافیست برنامه را نصب و اجرا کنید تا تمامی فعالیت های شما در پس زمینه رصد شده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی به شما اطلاع داده شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Adguard اندروید :

سیستم هوشمند مسدود سازی تبلیغات بدون نیاز به روت حفاظت از کاربران در برابر فیشینگ و وب سایت های خطرناک بررسی تمامی صفحات وب به صورت real time برای مطلع شدن از تهدیدات محافظت از حریم خصوصی شما با تغییر آی پی و مسدود سازی کوکی ها سیستم فوق العاده ی کنترل والدین برای جلوگیری از ورود کودکان به وبسایت های مخرب شناسایی خودکار وبسایت های غیر اخلاقی و مسدود سازی خودکار آن ها

اپلیکیشن Adguard به عنوان یکی از برترین برنامه های حفاظتی در پلتفرم های مختلف برای سیستم عامل های گوناگون منتشر شده است که همین امر موجب شده در گوگل پلی منتشر نشود اما مجموعه کاربران میلیونی آن در سراسر دنیا خود نشانه ای از قابلیت های منحصر به فرد آن به شمار می رود که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی پریمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v3.0.368 :

* برطرف سازی تمامی مشکلات گزارش شده در بخش های مختلف برنامه .

Adguard

ویژگی های نسخه مود :

Optimized graphics and cleaned resources for fast load < improved result (8.58 MB total apk size)
Based on Premium version
Encrypted all resources
Languages: En, Ru




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Adguard Full 3.0.368 – برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..