تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Demolition Derby 3 1.0.037 – بازی ریسینگ پرطرفدار “پیست مبارزه 3” اندروید + مود

دانلود امروز 156+

آخرین آپدیت یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.0.037

دوست داشتن 54

Demolition Derby 3 v1.0.037 + Mod – بازی ماشین سواری جالب و محبوب پیست مبارزه 3 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Demolition Derby 3 – پیست مبارزه 3 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و ریسینگ از استودیوی Beer Money Games برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Demolition Derby 3 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، همانند نسخه پیشین یک بازی مسابقه ای فوق العاده مهیج را تجربه می کنید که در آن نه فقط با حریفان تان مسابقه می دهید، بلکه باید هر طور شده آن ها را از دور مسابقه خارج کنید! امکان مسابقه در 20 پیست مسابقه ای و چندین پیست مبارزه ای در بازی Demolition Derby 3 برای شما فراهم شده است که قادرید از میان 15 ماشین مسابقه ای خاص یکی را برگزینید و پس از ان وارد پیست مبارزات شوید ؛ مسابقه هایی که بهتر است آن را مبارزه بنامیم! امکان ارتقای بخش های مختلف ماشین ها از جمله موتور آن نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید با قدرت بیشتری رقبا را از پیست خارج کنید! امکان سفارشی سازی ظاهر ماشین، رنگ آمیزی بدنه آن و انتخاب بخش هایی مثل رینگ چرخ ها، برف پاک کن و پلاک ماشین نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید حسی متفاوت از بازیهای رسینگ را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Demolition Derby 3 نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

Demolition Derby 3

بازی Demolition Derby 3 تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و بر اساس ده ها رای، امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کرده است و ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلریی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.037 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

مرتبط با پست 1 بازی ریسینگ پرطرفدار "پیست مبارزه 3" اندروید ! Demolition Derby 2 Demolition Derby 2 review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Demolition Derby 3 1.0.037 – بازی ریسینگ پرطرفدار “پیست مبارزه 3” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..