تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنی اسم بایان – نام بایان – زیباترین نام های ترکی دخترانه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

اسم بایان یکی از نامهای زیبا و اصیل دخترانه ترکی و اذربایجانی است که به معنی خانم ،بانو تکّه پارچۀ رنگی که بررویش علامت با نشان خاصّ یک دولت ،خلق ،حزب ویا  است .لطفابرای مشاهده اسم های مشابه این نام زیبا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

معنی اسم بایان

معنی اسم بایان

معنی اسم بایان :

اسم بایان یکی از نامهای زیبا و اصیل دخترانه ترکی و اذربایجانی است که به معنی خانم ،بانو تکّه پارچۀ رنگی که بررویش علامت با نشان خاصّ یک دولت ،خلق ،حزب ویا  است .

 

ریشه اسم بایان :

نوع: دخترانه / پسرانه
ریشه اسم: ترکی و آذربایجانی
معنی: خانم ،بانو تکّه پارچۀ رنگی که بررویش علامت با نشان خاصّ یک دولت ،خلق ،حزب ویا

فراوانی اسم بایان :

اطلاعاتی در این مورد این اسم در دسترس نیست

اسم های مشابه بایان :

بایا , بابان , رایان , دادان , شایان , مایان , سایان , تایان , بایات , باران , ایا , باوان

اگر نام مشابه دیگری میشناسید و یا معنی دیگری برای نام اسم بایان میدانید در بخش نظرات با دیگر علاقه مندان به این اسم به اشتراک بگذارید.

لطفا نظر خود در مورد این مطلب را با ستاره ها از یک تا ۵ مشخص کنید!!

مطالب مرتبط:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنی اسم بایان – نام بایان – زیباترین نام های ترکی دخترانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..