تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی شب شعر «سفره نان و ریحان»

شب شعر «سفره نان و ریحان» به همت اوج هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شب شعر «سفره نان و ریحان» به همت اوج هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.

این آیین چهارشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۲۱   در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد واقع در خیابان انقلاب، خیابان شهدای محمود آباد، حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

در این مراسم؛ دکتر غلامرضا محمدی مجری برنامه است و احود مضطرزاده، افسانه نوری، فاطمه غلامی، سجاد طحان پور، عالیه مهرابی، علی اکبر سلیمانی، احمدرضا قدیریان، الهه سلطانی، امیر حسین اثنی عشری، سید محمود الهام بخش، حسین شاکر، محمد سعید زارع و ایمان شایق به شعر خوانی می‌پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی شب شعر «سفره نان و ریحان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..