تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای صورتجلسه درباره لایروبی اروندرود

در نشست مشترک هیئت‌های ایران و عراق؛

نشست مشترک هماهنگی ایران و عراق به منظور بررسی مسائل فنی لایروبی اروندرود در خرمشهر، با امضای صورتجلسه نشست بین طرفین، به کار خود پایان داد

امضای صورتجلسه درباره لایروبی اروندرودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت خارجه؛ نشست مشترک هماهنگی ایران و عراق که از امروز صبح به سرپرستی مدیرکل حقوقی بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان و مشاور وزیر امور خارجه به منظور بررسی مسائل فنی لایروبی اروندرود در خرمشهر آغاز شده بود با امضای صورتجلسه نشست بین طرفین، به کار خود پایان داد.

بر اساس توافق حاصله در این نشست، مقرر شد یک کارگروه موقت فنی با هدف فراهم کردن مقدمات لایروبی مشترک اروندرود تشکیل گردد. این کارگروه با برگزاری جلسات مستمر و هر دو هفته یکبار، بررسی‌های فنی در خصوص لایروبی اروند را انجام و پیشنهاد‌های خود را به اجلاس مشترک هماهنگی ارائه خواهد داد. همچنین طرفین توافق کردند اولین جلسه این کارگروه فنی ۱۹ خرداد امسال در بغداد برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای صورتجلسه درباره لایروبی اروندرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..