تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن 1220 راس دام در سیل خوزستان

 مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت:یک هزار و 220راس دام سبک و سنگین در جریان وقوع سیلاب فروردین امسال در خوزستان تلف شدند.

مصطفی کنارکوهی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: لاشه این دام ها پس از فروکش کردن سیلاب به صورت بهداشتی دفن شدند تا خطرات ناشی از شیوع بیماری احتمالی از میان برداشته شود.

به گفته وی از مجموع دام تلف شده ، 300راس دام سنگین و بقیه دام سبک بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ دامدار محلی در مناطق سیل زده خوزستان مدعی شمارش نکردن تلفات دام خود نشده گفت: بعید است تلفات دام ناشی از بروز سیلاب بیش از آمار یاد شده باشد.

کنارکوهی افزود: مجموع دام تلف شده در سیلاب اخیر در خوزستان ،جمع بندی و به سازمان جهادکشاورزی خوزستان منعکس شده است.

قرار است دولت برای هر راس دام سبک که طعمه سیلاب اخیر شده 30میلیون ریال و دام سنگین 80میلیون ریال غرامت پرداخت کند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان ادامه داد:حدود 25هزار قطعه طیور محلی و صنعتی نیز در جریان بروز این سیلاب تلف شدند که این بخش نیز تعیین خسارت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن 1220 راس دام در سیل خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..