تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران نوستالژیک دهه هفتاد به چه کاری مشغولند؟ +فیلم

بازیگران نوستالژیک دهه هفتاد به چه کاری مشغولند؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره دنبال کردن زندگی شخصی و کاری بازیگران و هنرمندان برای مردم جذابیت خاصی دارد. برخی افراد به ویژه جوان‌ترها مشتاق هستند بیشتر راجع به زندگی هنرمند محبوب خود اطلاع یابند یا حتی راهی را که آن بازیگر یا هنرپیشه رفته است، الگویی برای خود قرار دهند.

به تازگی ویدئویی از فعالیت چند بازیگر قدیمی منتشر شده است که در دهه هفتاد چهره معروف تلویزیونی بودند و حالا هرکدام در حوزه‌های مختلف هنری و دیگر حرفه‌ها فعالیت دارند. ترلان پروانه، مهراوه شریفی‌نیا، مهدی باقربیگی ( بازیگر اصلی قصه‌های مجید) و مهران ضیغمی (بازیگر سریال تولدی دیگر) از جمله چهره‌هایی هستند که فعالیت بازیگری خود را از کودکی و با کارهای معروف و پربیننده آغاز کردند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید حالا هر کدام از این چهره‌ها در کجا و به چه حرفه‌ای مشغول هستند.

در ادامه می‌توانید فیلمی از فعالیت این چهره‌های هنری را مشاهده کنید و از حرفه‌ای که در حال حاضر به آن مشغولند، مطلع شوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران نوستالژیک دهه هفتاد به چه کاری مشغولند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..