تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهم کلاهبرداری سایبری یک میلیارد ریالی در کردستان دستگیر شد

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ مهدی دانش پور گفت: این نوجوان ۱۵ ساله از طریق ایجاد یک درگاه جعلی بانکی برای فروش شارژ ارزان قیمت و تبلیغ آن در شبکه اجتماعی تلگرام از این مالباختگان کلاهبرداری کرده بود.

وی با بیان اینکه جرایم مرتکب شده توسط این متهم در بازه زمانی ۲ ماهه رخ داده است، اضافه کرد: اطلاعات بانکی ۴۰۰ حساب در گوشی و سیستم رایانه‌ای این متهم وجود داشت که تاکنون ۴۴ نفر شاکی اقدام به شکایت کرده اند.

سرهنگ دانش پور اضافه کرد: این متهم در رابطه با کلاهبرداری از طریق درگاه جعلی بانکی یا فیشینگ در فضای مجازی و اینترنت به جستجو می‌پرداخته، سپس با مجرمانی در این حوزه آشنا شده و مرتکب چنین جرمی می‌شود.

رئیس پلیس فتا کردستان با اشاره به اینکه سن مرتکبان جرایم سایبری کاهش یافته است از خانواده‌ها خواست مراقبت بیشتری در رابطه با فرزندان خود و حضور آن‌ها در فضای مجازی داشته باشند.

انتهای پیام/م

دستگیری متهم کلاهبرداری سایبری  در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهم کلاهبرداری سایبری یک میلیارد ریالی در کردستان دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..