تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۱۲ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری کردستان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد سعیدی گفت: در حال حاضر ۱۰۲ واحد فناور و شرکت دانش بنیان عضو پارک هستند که در سال ۹۷ گردش مالی آن‌ها در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان و میزان صادرات این شرکت‌ها و واحد‌های فناور بیش از ۱۲۰ هزار دلار بود.

وی به دیگر دستاورد‌ها و برنامه‌های اجرایی پارک علم و فناوری کردستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ثبت ۱۳ علامت تجاری برای شرکت ها، نمونه سازی ۸۶ محصول و تجاری سازی ۶۸ محصول از جمله این امور است.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان با اشاره به فعالیت ۱۲ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری اضافه کرد: توجه ویژه سیاست‌گذاران کلان کشور به حوزه دانش‌بنیان، ما را به این سمت سوق می‌دهد که سیاست کلی پارک در سال جاری را کمک به ارتقای واحد‌ها و شرکت‌های فناور و حرکت به سمت دانش بنیان شدن قرار دهیم تا شاهد حرکتی جهشی در توسعه پایدار استان باشیم.

سعیدی با تاکید بر ارتباط با بخش‌های مختلف جامعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی یادآور شد: راه‌اندازی کسب و کار‌های متکی بر فناوری‌های نوین موجب پیشرفت استان است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک با اعضای هیات علمی دانشگاه کردستان و تاثیر آن در برنامه‌های عملیاتی پارک در سال جاری گفت: گسترش همکاری و تعامل فعال با دانشگاه و مراکز علمی و صنعتی، توسعه فرهنگ فناوری و نوآوری در میان تمام اقشار بو‌یژه دانشگاه، افزایش سهم علم و فناوری و اقتصاد دانش محور با حمایت از صاحبان ایده و ایجاد توسعه و تقویت کسب و کار‌های فناورانه در منطقه از برنامه‌هایی است که در سال جاری برای اجرایی شدن آن اهتمام بیشتری خواهیم داشت.

سعیدی به فعالیت‌های انجام شده برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور اشاره کرد و افزود: با افتتاح صندوق پژوهش و فناوری در استان می‌توانیم به شرکت‌های فعال بویژه استارتاپ‌ها کمک بیشتری کنیم.

وی تاکید کرد: این صندوق می‌تواند موجب رونق تبدیل ایده‌های نوآورانه و فناورانه به کسب و کار‌های نوپا و پایدار شود.

انتهای پیام/م

صادرات ۱۲۰ هزار دلار محصولات واحد‌های فناور کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۱۲ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..